[email protected] Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei folks. Jeg går siste år på VG3, og har fått stipend for alle år, utbetalt den 15 hver måned. Det har jeg derimot ikke fått denne gangen, og lurer på om det er stipend i desember også. Eller er det bare jeg som har klønet skikkelig? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har nå fått stipendet for denne måneden. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skjønner det ikke. Jeg har ikke fått utbetalt noenting enda, og på "status utbetaling" i Lånekassen står det "For høsten: Penger utbetalt". Men jeg har jo alltid fått betalt penger for desember også? Dette er utrolig kjipt Lenke til kommentar
Arotha Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Registrerte nettopp en bruker bare for å si at jeg heller har ikke fått stipend. Gjett om jeg ble sjokka! Lånekassen er no' dritt, tror nok jeg må ringe de og be dem få rævva i gir. Endret 15. desember 2010 av Arotha Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Registrerte nettopp en bruker bare for å si at jeg heller har ikke fått stipend. Gjett om jeg ble sjokka! Lånekassen er no' dritt, tror nok jeg må ringe de og be dem få rævva i gir. Godt det ikke bare er meg! Jeg har vanligvis vært fornøyd med Lånekassen, men dette går bare ikke. For oss som legger opp budsjettet etter faste datoer blir alt helt kokos når pengene ikke kommer til riktig tid. Lenke til kommentar
Arotha Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Indeed. Jeg er takknemlig for at jeg har stipend i det hele tatt, men når man f.eks låner penger av en kompis til å kjøpe ett spill (cataclysm i mitt tilfelle) og sier man skal betale tilbake den 15 så går det litt skeis. Først trodde jeg at det var slik at vi ikke fikk stipend i desember OG juni, så googla jeg litt. Regner med at pengene er på konto'n innen helgen da. Hvis ikke så får lånekassa en sinna bergenser på linja! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det hender seg at pengene fra lånekassen kommer utover dagen. Det har iallefall jeg opplved. Selv fikk jeg igår. Lenke til kommentar
trusk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg har heller ikke fått stipend i dag. Står på lånekassen.no at de har hatt problemer med noen utbetalinger, og at de vil betale de ut i løpet av dagen. Så forhåpentligvis er pengene inne på konto i ettermiddag/morgen tidlig. http://lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=15348 Endret 15. desember 2010 av trusk Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Greit. Så lenge det kommer i løpet av overskuelig fremtid får man vel overleve Takk for all nyttig info! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg fikk i går. Slike overføringer kommer alltid etter klokken 12, så det er fremdeles ikke for sent. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Heisan. Jeg fikk fra lånekassen i dag... Så jeg regner med at ditt har kommet inn, eller er like rundt hjørnet.. Lenke til kommentar
Arotha Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fikk stipendet mitt jeg og, mellom klokka 09-12! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Det kommer ikke alltid etter 12. Har til tider opplevd å få det utbetalt flere dager før datoen også. Men det ordnet seg. Klokken 18 i dag var det kesh på konto! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg tror jeg enda har til gode å få stipndet etter 15. Denne måneden fikk jeg stipendet på konto 14. ... Vel, hvorvidt det var disponibelt eller ikke vet jjeg ikke. Kan hende selve overføringen skjedde 15. Rart at det ikke kom til rett tid. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå