thkjell Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvorleis bruke ein ekstern hardisk på PS3? Når jeg prøver å koble til ein ektern hardisk til ps3 så sjer det ingenting ? hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 disken må formateres i fat 32. for å få til det så må du bruke linux, siden windows ikke klarer å formatere store disker til fat 32. er ikke så vansklig å google seg fram til hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Takk, fant ut av de ! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 disken må formateres i fat 32. for å få til det så må du bruke linux, siden windows ikke klarer å formatere store disker til fat 32. er ikke så vansklig å google seg fram til hvordan du gjør det. Det er ikke så vanskelig å Google seg til hvordan det gjøres i Windows heller. Windows er kanskje litt småteit, men å ikke kunne formatere store disker er heldigvis ikke en av feilene det har. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har sett på youtube korleis de gjør de på windows.. de funket de Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Går det an å formatere hardisken © til fat 32? Jeg fikk ikke med formateringsplate, så kansje de går ann bruke fat 32? Blir de noe problem med hardisken vis jeg formaterer den til fat 32? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 disken må formateres i fat 32. for å få til det så må du bruke linux, siden windows ikke klarer å formatere store disker til fat 32. er ikke så vansklig å google seg fram til hvordan du gjør det. Det er ikke så vanskelig å Google seg til hvordan det gjøres i Windows heller. Windows er kanskje litt småteit, men å ikke kunne formatere store disker er heldigvis ikke en av feilene det har. windows versjon? uansett disk størelse så ligger det en limit i windows fra om med windows 2000 som gjør at man uansett ikke kommer over 32GB. for å få til mer plass på en harddisk så må man enten formatere i linux, eller finne noen form for cmd programm som kan klare det i windows. kan ikke gjøres i windows uten eksterne programmer, kan gjøres i linux med programmer som følger med i diverse distroer Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 disken må formateres i fat 32. for å få til det så må du bruke linux, siden windows ikke klarer å formatere store disker til fat 32. er ikke så vansklig å google seg fram til hvordan du gjør det. Det er ikke så vanskelig å Google seg til hvordan det gjøres i Windows heller. Windows er kanskje litt småteit, men å ikke kunne formatere store disker er heldigvis ikke en av feilene det har. windows versjon? uansett disk størelse så ligger det en limit i windows fra om med windows 2000 som gjør at man uansett ikke kommer over 32GB. for å få til mer plass på en harddisk så må man enten formatere i linux, eller finne noen form for cmd programm som kan klare det i windows. kan ikke gjøres i windows uten eksterne programmer, kan gjøres i linux med programmer som følger med i diverse distroer Jeg har nett formatert hardisken min med windows til fat 32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå