cantwo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei, jeg har problemer med tilkobling av nettverk. Jeg har windows vista. Problemet er som følger: det er akkuratt som om datan ikke lar meg gå inn på koble til et nettverk. Den lar meg gjøre alt annent, men der sier det stopp. Har hatt problemet lenge. Noen ideer? Mvh cantwo Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trenger litt mer info. Snakker du om å koble til trådløst? Klarer du å koble til om du bruker kabel? Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hei. Snakker om trådløst la. Har ikke prøvd kabel, men jeg skal gjøre det nå. Kommer tilbake med oppdatering Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trådløst ja. Mulig dumt spørsmål men, du klarer å se nettverket i listen? Kortet er "på" ja? Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg vet at kortet fungerer, men problemet er at jeg ikke kommer meg inn på menyen man kan se tilgjengligd nettverk på. Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Sorry for kort forklaring osv men htc'en min hopper ut av nettet til tider så blir litt frustrert Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Operativ System har du? Windows 7? Gå til Contol Panel, Network and Sharing Center, der vil du sikkert få et spørsmål om å aktivere netverk "søk". Trykk ja. Så bør du deretter få opp nettverk. Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har vista om det hjelper. Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Har nå endelig fått en error kode 0x80004001. Ser ut som om det er noe skikkelig feil på pc'en Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Fant dette: http://www.dcclifecare.com/list/0x80004001.html Har ikke testet selv, så jeg vet ikke om det funker eller ikke. Endret 15. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, prøvde det. Fungerte ikke. Fikk lastet ned en ny Wifi klient som greide å finne nettverkene. Tyder på at kortet fungerer. Fikk ikke koblet meg til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå