40belowsummer Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvorfor? Fargene på TVen er som de skal være ved spilling av spill. DVD platene er prøvd på andre PS2 så det er ikke noe feil på de. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er ingen ekspert. Men det kan være det at du prøver å bruke en RGB SCART kabel. Da blir alt grønnt, dette er noe sony "la inn i ps2-en" for å hindre at folk kopierer DVDer de har leid over på video osv. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 rart. høres ut som grønnskjær men da skulle tv-en lyse grønt når du spiller og ser på tv... mistet tv-en i gulvet i det siste? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 du kan jo prøve den derre rgb-fixen, eller hva den nå heter, men da må du åpne PS2-en Lenke til kommentar
beeed Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har det samme problemet på min tv. Etter at jeg kjøpte RGB-kabel til min PS2 ble bildet i grønne farger. I mitt tilfelle er det at tv'en ikke har støtte for RGB. Jeg får allikevel bilde og spillene funker fint, men dvd-filmer får grønn skjær. Så hvis du nylig har kjøpt deg ny kabel til PS'en burde du bare bytte kabel når du ser på dvd, eller til du har kjøpt deg tv som støtter det nue formatet du har kjøp. Hvis dette ikke er problemet ditt kan jeg dessverre ikke hjelpe. EDIT: Kommentar til styder.. Det viste jeg ikke, men dette kan da ikke stemme for alle tv'er.. Jeg prøvde jo RGB-kabelen på tv'en til broren min, det var egentlig den tv'en vi hadde. Men siden han nå var mer hos dama si enn her hjemme tok han med den tv'en hjem til henne og tok med hennes tv' fra starten av 80-tallet med hjem hit. Den hadde ikke støtte for RGB og det var da jeg fikk problemet. Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 takker for alle svar og har nå fått svar på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå