Narsissisten Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg har i de siste ukene satt sammen med hjelp fra fantastiske brukere her, en spillmaskin til 10000 som skal kjøre WoW. Jeg har spilt det før med min nære vennegjeng på omtrent 10 stykker, og planen var at vi skulle begynne igjen. Mine eneste aktiviteter er vg3, styrketrening og å jobbe som bartender, og har derfor de fleste ettermiddager til overs, men jeg begynner virkelig å få mine tvil. Til sammen har jeg brukt omtrent 100 dager i spillet, og syns ikke det er så ille, men dette synes tydeligvis andre? Jeg leste i "hva er det dummeste du har gjort" tråden, og et flertall nevnte faktisk at det å begynne på WoW var verst. Planen var å ta opp et lite lån i de neste dagene for å dekke div. utgifter og bla. data, og jeg er usikker på om det å bruke 10.000 av disse på en datamaskin og et spill som folk dømmer deg etter er så lurt. På fritiden har mitt sosiale liv kommet til det faktum at jenter nesten tvinger meg ut av døra for å ta meg med på fest siden jeg aldri har vært med på uteliv, og jeg lurer på om ved å begynne på WoW at jeg skal spille så mye at jeg distanserer meg selv fra det sosiale livet mitt, ubevisst (eller kanskje bevisst?) Hva syns dere? Er det virkelig så ille? Og hvorfor? Hva er så forskjellig med dette spillet fra å se på tv eller å surfe på nettet og oppdatere facebook? Endret 15. desember 2010 av Narsissisten Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Grunnen til at mange mener det er ille er fordi de kun har hørt om det værste tilfellene: De som har fått forstoppelse og dødd, de som har tatt selvmord, de som sitter inne 24/7 uten et sosialt liv etc. Jeg selv mener det IKKE er ille, fordi jeg vet at de alle fleste klarer å moderere nivået litt, samtidig kombinerer wow/data sammen med kjæreste, jobb og sosialt. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Kult! Hva syns kjæresten din? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har ingen for øyeblikket :> Nei, det skyldes IKKE gaming. Hha Men jeg har jo hatt det før, og syns det var helt ok. (Hun SA ihvertfall det) Det hendte til og med at jeg fikk en venn over som spillte sammen med meg i noen timer mens hun var hos meg. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ok, hvordan gikk det når du fortalte henne det for første gang? Har møtt jenter som reagerer med ren avsky, som om det er pesten og ingen i byen må få vite om det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Det var ikke så mye å fortelle. Hun visste jo for så vidt at data var en interesse jeg ikke ble levert uten :> Gaming gjør jo ikke meg som person noe annerledes - jeg er jo fortsatt samme type, bare med en ekstra interesse i tillegg til alle andre sporter og sysler. Endret 15. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Har du noe som heter selvkontroll så er ikke WoW noe ille. Det har bare fått et dårlig rykte pga så mange som ikke eier selvkontroll sitter forran pcen i flere dager og mister alle vennene sine. Siden du skriver at du har ofte formiddagene dine fri, så er vel WoW et greit fritidsaktivitet. Er bare tåpelig å høre hva hva andre synes om andre wow spillere. Du er voksen og gjør det du vil. Er så mektig lei WoW-hysteriet. Endret 16. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå