Gå til innhold

Si noe positivt om brukeren over deg!

Ajaco

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er en del "xxx brukeren over deg!"-tråder nå, så da tenkte jeg å starte min egen! Denne her går ut på at man skal si noe positivt om brukeren som postet før deg. Dersom du har kjenskap til brukeren, prøv å si noe litt mer kreativt og personlig enn bare "du har fin avatar" eller "du har mange innlegg".

På den måten kan man få frem de positive sidene til folk på forumet her, og kanskje, kanskje bli litt bedre kjent!

Da var det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-1432

Prøver å vekke denne.

Du er flink til og lage ting og du har en artig signatur, og du har antagelig ganske bra humor med tanke på den :D

Lenke til kommentar

Flink til å lage ting? :o Me curious!

Du virker som en smart person med mye humor (sikter til avataren, liker den!). Når det er sagt, ville ingen mann noensinne hatt et så grusomt bilde som avatar. Det at du er jente, liker jeg. Vi trenger jenter her på forumet! Har ofte mye morsome tanker i DNFK, og bidrar til et godt miljø på diskusjo.no :)

Lenke til kommentar

Jeg tok egentlig ikke noe parti, jeg bare var med på moroa. Helt til ting gikk litt ut av kontrol, da var det ikke morsomt lenger.

Har ikke sett seg så mye, men virker som en person som liker å finne på ting. Det er positivt! Har også intrykk av at det er mye liv i deg, noe jeg liker.

PS. Bytta du nick?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...