Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Det er en del "xxx brukeren over deg!"-tråder nå, så da tenkte jeg å starte min egen! Denne her går ut på at man skal si noe positivt om brukeren som postet før deg. Dersom du har kjenskap til brukeren, prøv å si noe litt mer kreativt og personlig enn bare "du har fin avatar" eller "du har mange innlegg". På den måten kan man få frem de positive sidene til folk på forumet her, og kanskje, kanskje bli litt bedre kjent! Da var det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
illiun Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ok da begynner jeg da, Du er tøff siden jeg får en tv av deg til jul Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Du var den første som skrev i tråden.min. Flink Written with HTC Hero. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Avataren din falt virkelig i smak hos meg laget selv? (vet det sto i førstetråden att jeg skulle være litt mer kreativ, men avataren din var virkelig kul) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Laga den selv ja. Bra du liker den! Det som er positivt med deg er at du faktisk leste førsteposten, og virker som en oppgående fyr (noe alle som digger avataren min naturligvis er). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøver å vekke denne. Du er flink til og lage ting og du har en artig signatur, og du har antagelig ganske bra humor med tanke på den Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Flink til å lage ting? :o Me curious! Du virker som en smart person med mye humor (sikter til avataren, liker den!). Når det er sagt, ville ingen mann noensinne hatt et så grusomt bilde som avatar. Det at du er jente, liker jeg. Vi trenger jenter her på forumet! Har ofte mye morsome tanker i DNFK, og bidrar til et godt miljø på diskusjo.no Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du er veldig fin å ha her på Forumet, og så tror jeg du støttet meg i går i Forumkafeen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg tok egentlig ikke noe parti, jeg bare var med på moroa. Helt til ting gikk litt ut av kontrol, da var det ikke morsomt lenger. Har ikke sett seg så mye, men virker som en person som liker å finne på ting. Det er positivt! Har også intrykk av at det er mye liv i deg, noe jeg liker. PS. Bytta du nick? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I alle fall ikke Liverpool-logoen Men liker at du har "Chillax" i nicket ditt, kul blanding av "chill" og "relax" Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Liker at du har forumavatar. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg liker at du tør å kødde med julenissen. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg liker at du heter Hanske og har en hanske som forumavatar. Det matcher Endret 17. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 liker at du er jente, liker jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå