mr-alex Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hjelp! Trenger litt hjelp til hvilket kabinett jeg bør kjøpe. Har i dag et Ashima midi drittkabinett som bråker noe inn-for-jævlig. Trenger større plass, og vil derfor kjøpe et Bigtower. Hvilke Bigtower-kabinetter er av de bedre med hensyn på støy, uten noen modifikasjoner. Jeg tenkte meg noe i prisklassen 1000-1500 (om mulig). Hørt at In-Win skal være "stille". Alex Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 inwin ser jo stygg ut,ta heller et chieftec kabinnet den er stor og stilig Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Husk nå at det er strømforsyninga som bråker, ikke selve kabinettet. Kjøp deg størrste chieftec uten strømforsyning og en annen PSU etter eget ønske.. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Why psun på 340 kan jeg ikke høre jeg trodde PC-en var av da jeg testa den den er lagd av alemineum tett med kjøle ribber inni den går drit digg Lenke til kommentar
gon Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Kjøp heller et servertower Dette synes jeg er kjekt og jeg har overklokket en pentium 3 866 til ca1300 med en kjernetemp på 54 grader. Kjøp ellers det mest stillegående strømforsyningen, denn finnes også her men prisen blir fort 2000 kr. Produkt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ET7890A For mer informasjon se: http://www.microplex.no Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Aopen's HX08 (med 300W PSU) er meget stille.... Jaffal min... Har en kompis som har et nytt HX08, og hans PSU bråker visst... Men det er nok bare et problem han har... For jeg kjenner mange, blant annet med HX08, HQ45, HX45 osv. som har det stille... :smile: Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hva er poenget med å betale 2000 for en stille strømforsyning når du kan bytte ut den bråkete viften i en hvilken som helst billig psu med en slik vifte. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=UC8FAB Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hva er den xtra ledningen til?? den sitter i psu og lingner på vift 3 pins connector Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hvis det er den ekstra ledningen på enermax viften du mener,så er det hastighetsreguleringen. du justerer med et stjernejern. Lenke til kommentar
mojne_tisra Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 HX-45 stille. Yeah, right.... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Som sagt, så er det noen av Aopen-kabinettas PSU'er litt "gale"... Men generelt bra. Lenke til kommentar
mojne_tisra Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg får vel kjøpe den tredje for å se.Ikke galt, en av tre. Det er ihvertfall ikke noe å anbefale til andre å kjøpe med tanke på at det finnes Chieftec kabinetter. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 jeg menter den som sitter i strømm forsyninga skal den sitter i cp2 eller rett på hk Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 N*E*R*D : Leste at vitsen med dette (på chieftec) var at vifta gikk inn i en slags turbomode og blastet ennå verre enn før. Dessuten kan du vel kanskje lese av rpm med denne også Altså ingen vits hvis du vil ha en stille pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå