J. Verlander Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hei, vet ikke om noen har postet det nye markedet før, men jeg har prøvd det i over en uke nå, og kan si jeg er ganske fornøyd. Vet ikke om den funker på alle telefoner, men den funker for meg på HTC Desire. What's new: 1. A "carousel" user interface that allows users to flip through featured apps 2. New categories for widgets and live wallpapers, as well as more unnamed categories 3. An unified app details page that eliminates the need to interact with tabs 4. Content ratings for applications 5. A reduced refund window of only 15 minutes 6. Now you can see more than two screenshots Download Vending.apk Legg fila over på SD-kortet og installer via en filemanager f.eks. Astro File Manager. Husk: alt gjøres på eget ansvar! Endret 15. desember 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Interessant:) Hvor fant du apk-en? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Interessant:) Hvor fant du apk-en? plukket den opp på xda-developers.com Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 He blitt snakket om på diverse Android tråder her allerede en stund nå. De ruller ut nye markedet, så det er ikke alle som har fått det, men noen har. (ikke jeg heller). Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 He blitt snakket om på diverse Android tråder her allerede en stund nå. De ruller ut nye markedet, så det er ikke alle som har fått det, men noen har. (ikke jeg heller). Jeg fikk det av å tømme cache og data til Market-applikasjonen. Da startet den på nytt, og ny versjon var på plass... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Se der ja, prøvde det for 3 gang denne uken.. og nå fikk jeg også det nye markedet Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nå har nye markedet kommet til Desire HD, offisielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå