Psycho Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har valgt å sammenligne Stieg Larssons bok "Menn som hater kvinner" med den påfølgende filmen. Har straks lest ferdig boken og alt jeg trenger er en fin problemstilling til oppgaven. Forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er da virkelig ikke så vanskelig med en problemstilling. I hvert fall ikke når du har gjort det du skal av lesing! Hva har du lyst til å se på? Noe du la merke til da du så filmen etter å ha lest boka? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Har ikke sett filmen helt ennå. Det er det jeg ikke vet. Vet ikke hva jeg har lyst å se på. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Men da ser du filmen, og så ser du hva som peker seg ut. En problemstilling er jo "Hvilke forskjeller det er mellom film og bok" typisk. Har de utelatt noe? Er stemningen annerledes? Hvilke effekter har det at de utelater noe? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Trenger fortsatt innspill. Skal se filmen senere i kveld, så hadde vært bra å hatt en problemstilling å være oppmerksom på. Skal uansett se den to ganger, slik at hvis jeg finner noe spennende når jeg ser den for første gang så har jeg noe konkret å se på neste gang. Tar i mot alt av innspill, og vil være evig takknemlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå