Doffeo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvordan fungerer det med svart-hvitt på dette bildet? ville dere kanskje gjort svart-hvitt koverteringen annerledes? Ville dere hatt dette eller kanskje et annet utsnitt? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er hard nå, men jeg ser ikke hva som skal være helt. Blir for grått og trist, blir for langt borte. Jeg vet ikke helt. Føler nok kanskje farger i allefall burde vært her, men det er min mening. Jeg kjenner ikke hisorien til bilde heller. Lenke til kommentar
Will-i-am Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror litt farger hadde hjulpet mye... Men eller`s et veldig kult bilde, med kult motiv... Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tja, kanskje litt mer kontrast? Synes ikke et sentrert hovedmotiv fungerer så bra her. Tenk på komposisjonen og se om du ikke kan få litt mer liv i ting ved å prøve med kurver? Lenke til kommentar
Kebbe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg digget dette SÅ hardt! IKKE dra opp kontraster, ikke gjør noe mer med dette! Utrolig fett at de faktisk kommer ut av disen her, og da syntes jeg det gjorde seg bra uten mer kontraster. En ting jeg kanskje ville gjort er å ta et par bilder til i samme type stil for å få en "story" over det hele. Men alt i alt så er dette noe av det beste jeg har sett her inne i dag. God jul! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg tror nok at jeg ha litt mer kontrast; slikdet er nå, så synes bildet er blast. Litt mørkere i skyggene lysere tåke. Jeg ville nok beskjært nede og til høyre slik at menneskene ikke blir så midtstilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå