Insane23 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Heisann. Jeg er ny her,og vet ikke helt hvordan jeg skal forklare meg Jeg har en Sony Ericsson Xperia Mini Pro. Jeg slet veldig med batteriet til og begynne med.. Det ladet seg ut ofte. Også en periode kunne jeg ha batteriet i 4-5dager uten å måtte lade. Men nå er den igang igjen. Bruker jeg LITT mye (4-5samtaler, 20-30sms, så er den tom) så kan jeg sikkert lade den 2ganger om dagen Noe som er veldig irriterende, hvis man skal noe,og trenger tlf med seg. Ihvertfall så lurer jeg først og fremst på .. Hvordan AVinnstallerer jeg programmer som ligger på tlf? (De som lå der når den var ny, selvsagt. Det jeg innstallerer selv, klarer jeg å fikse Men når jeg går inn på Innstallerte Applikasjoner, så kommer bare de JEG selv har innstallert, opp I tillegg.. Når jeg går inn på Kjørende Tjenester, så kommer det opp en hel liste med masse rart. Er dette noe jeg trygt kan fjerne ? Jeg beklager i massevis om det finnes en tråd om dette fra før, men jeg fant den ikke Takk på forhånd Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) De medfølgende programmene (les: ~15-20% av minnet fylt med demoversjoner) lar seg ikke fjerne på enkelt vis. Eneste mulighet er å "roote" telefonen din. Hvordan slikt gjøres på x10mini er jeg ikke 100% sikker på, men jeg mener den bruker en versjon av 2.1 som, i følge sagnet, er rootbar uten alt for mye triksing og fiksing. Anbefaler å lese litt i f.eks denne tråden på Xda-Developers Merk at tråden er startet før 2.1 kom til xperia. Ting kan ha endret seg, men håper du får et dytt i riktig retning. Endret 15. desember 2010 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå