Gå til innhold

Hjemmesiden trenger oppusning

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er delt eier av www.Totalfotball.no, og har nå bestemt meg at siden skal få nytt desing!

Så det jeg lurte på er om noen der ute har lyst og ta for seg jobben og hjelpe til litt? Det blir ikke noe betaling ettersom siden er drevet på dugnad, men kan eventuelt bli det etterhvert om vi ser at vi trenger deg med videre!

Høres dette spennende ut? Ja da er det bare å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menneh, jeg ville seriøst bare fortsatt med Joomla. Funnet et bra utgangspunkt i et template og modda livskiten ut av det.

Er jo utallige addons til det. Lett å håndtere. Fint brukergrensesnit i backend og ikke minst enkelt om man ikke er verdens største technerd.

Edit: Om dere ønsker så kan jeg lage til et utdrag for å se om dere liker det?

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Om du vil at noen skal gjøre dette uten betaling har du som regel to alternativer:

1. Noen du kjenner

2. Noen som vil bygge portefølje/teste noe

Eller min erfaring blir resultantene slik:

1. Det tar lang tid og mye mas for å få det til. Man kan ikke presse da det går på good will.

2. Koden/løsningen har mengder med lock in (kort fortalt at det kun er utvikler som kan endre den) og viljen til merhjelp er ikke til stede.

Om du virkelig står bak tanken din om å "satse stort" og burde du vurdere å betale for jobben. Mange studenter innen media/web har enkeltmannsforetak som tar rundt 5000,- for å sette opp en site.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...