Isufo0 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei. Jeg er delt eier av www.Totalfotball.no, og har nå bestemt meg at siden skal få nytt desing! Så det jeg lurte på er om noen der ute har lyst og ta for seg jobben og hjelpe til litt? Det blir ikke noe betaling ettersom siden er drevet på dugnad, men kan eventuelt bli det etterhvert om vi ser at vi trenger deg med videre! Høres dette spennende ut? Ja da er det bare å ta kontakt! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere har ikke vurdert å kjøpe dere et billig joomla template til den da? rocketthemes har masse bra. 300 kroner så får du tilgang til hele arkivet dems. http://demo.rockettheme.com/ Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Dere har ikke vurdert å kjøpe dere et billig joomla template til den da? rocketthemes har masse bra. 300 kroner så får du tilgang til hele arkivet dems. http://demo.rockettheme.com/ Den var ikke dum! Men tenkte og kjøre noe annet en Joomla, så ingen andre her inne som fingrene kribler for? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ah, ok. Så bare at dere hadde joomla fra før. Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ah, ok. Så bare at dere hadde joomla fra før. Ja, riktig det! Men vi vi har sett rundt om noen sider nå får å prøve og finne den riktige templaten, men ikke lykkes så langt! Fint om du har noen du tror kunne passet til siden? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om dere ikke har kikka på wordpress, så er det et alternativ. http://wordpressthemesbase.com/ Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, har vurdert det! Vi får se hva det blir til, men vi prøver og finne en som kan fullføre dette for oss! Ettersom vi satser stort nå så trenger vi en "Ordentlig" side:D Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Menneh, jeg ville seriøst bare fortsatt med Joomla. Funnet et bra utgangspunkt i et template og modda livskiten ut av det. Er jo utallige addons til det. Lett å håndtere. Fint brukergrensesnit i backend og ikke minst enkelt om man ikke er verdens største technerd. Edit: Om dere ønsker så kan jeg lage til et utdrag for å se om dere liker det? Endret 15. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 hehe, virker som du har peiling ihvertfall! Du vil ikke at vi tar oss en liten prat eller? Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Ingen her inne som vil prøve ut denne oppgaven? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Om du vil at noen skal gjøre dette uten betaling har du som regel to alternativer: 1. Noen du kjenner 2. Noen som vil bygge portefølje/teste noe Eller min erfaring blir resultantene slik: 1. Det tar lang tid og mye mas for å få det til. Man kan ikke presse da det går på good will. 2. Koden/løsningen har mengder med lock in (kort fortalt at det kun er utvikler som kan endre den) og viljen til merhjelp er ikke til stede. Om du virkelig står bak tanken din om å "satse stort" og burde du vurdere å betale for jobben. Mange studenter innen media/web har enkeltmannsforetak som tar rundt 5000,- for å sette opp en site. Lenke til kommentar
Isufo0 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Er jo meningen at dette skal være en oppgave for noen som har lyst til å prøve ut? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg tror du vil slite med å finne noen som vil "prøve ut" å lage en forholdsvis gjennomtenkt og god side. Det tar tid, og tid = penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå