Lord Britishface Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 For ikke lenge siden ble jeg i festlig lag servert denne kuriositeten av en vodka: Merk: Jeg vet ikke om jeg har rotert bildet riktig vei engang. Hvis noen kan fortelle meg hva det er vil jeg være dem en vodka tonic skyldig. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vet du hvilken nasjonalitet den har? Står det: водка er den russisk wódka er den polsk горілка er den fra ukraina Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har dessverre ikke flasken tilgjengelig lenger; alt vi har å jobbe med er ett stykk kornete og mørkt mobilbilde. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tok meg friheten å prøve å gjøre bildet litt mer lesbart. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Den heter Silver Cool (mint flavored vodka) Hvis det er den typen http://vodka-ua.vn/index.php/space/gate/product_detail/6/en EDIT: Fakk, la merke til at flasken din var mer firkanta enn den jeg linket til. Og at logoen nederst på din var rundt og at "min" var firkanta. Jaja.. Endret 14. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det kanskje tatt fra baksiden, slik at logoen er speilvendt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) EDIT: Fakk, la merke til at flasken din var mer firkanta enn den jeg linket til. Og at logoen nederst på din var rundt og at "min" var firkanta. Det kan være at designet har forandret seg litt, men hvis ikke er jo bare det at du har funnet produsenten til stor hjelp. Tusen takk! Er det kanskje tatt fra baksiden, slik at logoen er speilvendt? Jeg håper inderlig at jeg ikke var så dum, men det er kanskje en mulighet. Det ser ikke ut til at polet eller Systembolaget fører merket. Unnskyldning for Kiev-tur? Endret 14. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mye rar vodka ifra Ukraina... Jeg kjøpte denne på flyplassen i moskva for noen år sia. Noget spesiell kan ma si... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kan se ut til at du har vært borti Khortytsa (Хортиця) Platinum. http://en.wikipedia.org/wiki/Khortytsa_Vodka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå