TactX Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei har litt problemer om ossen PC jeg skal ha til jul det kan være stasjonær/bærbar trenger bare en til litt gaming, er ingen hardcore gamer (bare for og få det overstått). Klarer ikke og velge om ossen jeg skal ha, jeg har skikket veldig mye i det siste men klarer forsatt ikke og velge.Jeg tenker litt sånn 1000 ting av ganga vis du kjønner, prisen varier fra 6000-7000! tusen takk. Mvh:Jens Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ingen som kan velge for deg, men om du har god plass og ikke trenger å frakte med dem maskinen vil en stasjonær i den prisklassen gi mest for pengene. Jeg ville kanskje vurdert Komplett Home - DinSide PC November blir rett over 6000 med frakt. Lenke til kommentar
Phillo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Skal det være stasjonær eller bærbar? Jeg gjennomgå selv samme dilemma som deg. Jeg har sett litt på Asus N53JG, og synes dette virker som en topp pc. Lenke til kommentar
TactX Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Det står jo Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 altså 6000-7000 uten skjerm? da tenker du bare på selve pc-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå