ltdata Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvordan får jeg brukt to skjermer i fsx? Jeg har greid å få til slik at skrivebordet blir delt, og at jeg kan flytte over gps etc over til den andre skjermen. Men jeg vet ikke hvordan jeg strekker ut bildet som jeg ser ut av flyvinduet over 2 skjermer? Og så lurer jeg på om jeg også kan ha 3 skjermer? På skjermkortet mitt så har jeg 2xdvi utganger og 1xhdmi. Kan jeg kjøre 2 skjermer på dvi og 1 ekstra på hdmi samtidig? Jeg har et msi cyclone gtx 460, 1gb skjermkort. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 nei, dessverre.. bare to skjermer på 460 kortet! Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 aah svarte! Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei.. Tenkte selv å ha 3 skjermer på fsx, men vet ikke om det går. Har en laptop med ATI Mobility Radeon™ HD 5470 ville brukt vga-utgangen, hdmi-utgangen og laptop-skjermen noen så vet om det går ? Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei.. Tenkte selv å ha 3 skjermer på fsx, men vet ikke om det går. Har en laptop med ATI Mobility Radeon™ HD 5470 ville brukt vga-utgangen, hdmi-utgangen og laptop-skjermen noen så vet om det går ? litt usikker.. tror ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå