NoNamesLeft Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har en del gamplay videoer liggende, og lurer på å laste opp noe av det, men de fleste filene er langt over grensa for youtube filmer. Hvordan kan jeg komprimere filene til minst mulig og fortsatt ha bra kvalitet? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En venn av meg brukte Sony Vegas 10, du kan prøve det Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) En venn av meg brukte Sony Vegas 10, du kan prøve det har prøvd... vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... enten går kvaliteten til helvette eller så blir fila mye større... Endret 15. desember 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 bump Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har brukt Sony Vegas Pro 9, og det fungerer greit. Jeg er slettes ingen ekspert på det, men med .wmv så ble hvertfall filmene mine veldig mye mindre, og med grei kvalitet. Jeg har ikke gjort det med noen HD-klipp, men skulle tro at det funker bra med det også. VirtualDub kan også brukes, men det er jeg ikke flink til, så kan ikke gi noe særlig med tips på det. Finnes mange guider på nettet. Her kan du se hvordan det ser ut, tatt opp i Fraps, og redigert i Vegas Pro 9; http://www.youtube.com/watch?v=VrASzkluCAU Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 prøvde nettopp... får vel funke. Blir ikke så bra som jeg hadde håpet på, men kan ikke klage Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå