morgan_kane Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei, har ikke fått med meg en eneste ny film dette året. Har faktisk bare sett to. Den ene er trolljegeren og den andre er Avatar. Så jeg tenkte å ta igjen litt nå som jeg har ferie Så, si navnet på en relativt ny film! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 - Zombieland - The Hurt Locker - Inception (kommer i disse dager) - 2012 - Up In The Air - Shutter Island - The Expendables - Green Zone - Kick-Ass - The A-Team - Inglourius Basterds Hvis jeg husker rett skal alle disse untatt Inglourius Basterds være fra 2010, men måtte nevne den i tilfelle du har gått glipp av den. Den kom på dvd/bd i desember 2009. Jeg har sett alle filmene jeg foreslår her og jeg vil plassere alle i øvre del av karakterskalaen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Zombieland og 2012 har eg faktsik sett når eg tenke meg om Takk for tipsene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Filmer jeg har gitt 8 eller mer de to siste årene som ikke allerede er nevnt: Das Weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte How to Train Your Dragon Star Trek Up Män som hatar kvinnor X-men Origins: Wolverine The Boat Thar Rocked En ganske snill mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå