switchh Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har vurdert å dra på TG i tre år nå, men har aldri hatt gøddi' å fiksa alt å sånt siden jeg ikke hadde ultimate 1337 ninja pc da.. Men er nummer 2244 i køen, å det er 3148 bilettz0rs igjen. Any hope for ninja leet me ? Er 15 til TG, jeg trenger ikke noe papirer fra foreldre etc etc da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 De ser på modenhet. Med utsagnene "gøddi'", "1337 ninja pc", "bilettz0rs", og "ninja leet me" så er det lite sannsynlig. __________ Har ingen seriøse svar nei. Lenke til kommentar
switchh Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 De ser på modenhet. Med utsagnene "gøddi'", "1337 ninja pc", "bilettz0rs", og "ninja leet me" så er det lite sannsynlig. __________ Har ingen seriøse svar nei. jaja, jeg angrep tastaturet med leet speak. Men jeg vet ikke om jeg får billett siden hvertfall så går det 2 biletter på hver person i køa. Mange som går på skolen min skal kjøpe 5 stk billetter å sånt. Så jeg vet ikke om det er noe mulighet å kjøpe på finn / qxl litt senere?. Er ganske ny til dette Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ganske umulig å si noe om du får billett eller ikke. Ellers er må de under 16 ha med tillatelse fra foresatte for å dra. Hold leet-speak unna forumet er du snill Det samme gjelder caps i topic, jeg endret dette for deg. 1 Lenke til kommentar
switchh Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Det er ganske umulig å si noe om du får billett eller ikke. Ellers er må de under 16 ha med tillatelse fra foresatte for å dra. Hold leet-speak unna forumet er du snill Det samme gjelder caps i topic, jeg endret dette for deg. Okei, trodde det var 15 som var grensen. Så da må jeg nok fikse lapp ;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jaja, jeg angrep tastaturet med leet speak. Men jeg vet ikke om jeg får billett siden hvertfall så går det 2 biletter på hver person i køa. Mange som går på skolen min skal kjøpe 5 stk billetter å sånt. Så jeg vet ikke om det er noe mulighet å kjøpe på finn / qxl litt senere?. Er ganske ny til dette Er det dette barna kaller leetspeak nå om dagen. Ellers så, sannsynligheten for at hver eneste person i køen kjøper billetter i det hele tatt er ikke den største. Der hvor grupper skal reise sammen, stiller ofte alle seg i kø, så kjøper de(eller den, dersom de er fem eller færre) som kommer først inn i shopen billetter. De resterende i gruppen kan da finne på å gå ut av køen, eller fortsatt stå der i tilfelle noen ombestemmer seg, flere de kjenner vil være med eller lignende. Jeg vil si at du sannsynligvis får kjøpt billett, men ingenting er garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå