tomarild Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har akkurat kjøpt meg en iphone4, og er superfornøyd. Samboeren min ble også forelsket i telefonen, og ønsker seg nå samme iphone. Spørsmålet er - "må" man ha mac for å ha en iphone? Jeg måtte jo for eksempel aktivere min iphone på min mac. Jeg kan vel neppe bruke MIN mac for å synce og aktivere hennes telefon. Da vil jo hun få alt som ligger på min maskin?!?!? Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan bruke en Windows PC. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du får itunes både til apple OS og pc OS. Går helt fint å bruke en iphone på en pc. Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det bør nevnes at iTunes kanskje er verdens dårligste program til Windows. Men du kan selvsagt bruke Windows. Du bruker for øvrig iTunes trolig svært sjelden. Jørn Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takk for gode svar folkens!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nei, og takk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå