Devolder Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Får lett røde merker på bryst, skuldre og hals. Spesielt etter jeg har dusjet i varmt vann, tatt solarium og trent. Men er alltid litt rød der forhold til resten av kroppen. Vært sånn hvertfall et par år. Her er et av de værste tilfellene: Bruker fuktighetskrem/bodylotion. For tiden Nivea Extra Strenght/aftersun. Hva kan det være, solskade, eksem? Kan legge til at jeg har brukt Tetracyclin og Roaccutan hvis det har noe med saken å gjøre. Men viktigst av alt, hvordan få behandla dette? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) *lege* Kan ha med varm musklatur/ kropp/ hud å gjøre? (Trening = varm, Sol(arium)= varm, dusj = varm ) Typisk sånn som du får når noen f.eks klapper til deg? Endret 14. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Har dette sjøl(hatt det siden jeg var 15-16 år, bare at det ikke syns så godt lenger pga hår på brystet. Kan få det etter sex også, iallefall i mitt tilfelle og det er nok pga varmen ja. EDIT: Vet ikke om noe behandlingsmåter. Kontakt din lege for dette tror jeg. Endret 15. desember 2010 av GZIP Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har dette også. Ikke alltid etter trening, men spesielt etter varme dusjer. Kan klø som et lite helvette også. Mamma mente det var varmeutslett, men har det ikke så ofte/nesten aldri lengre Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Har vært hos fastlegen, men da var det lite/ingen rødfarge.. Fikk bare tilbud om ny runde Tetracyclin. Tror jeg heller må til hudklinikk eller noe, forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå