Gå til innhold

finest det ungdoms kort man kan bruke på internett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du et Visa Electron? Regner med det er dette som er problemet.

 

Dersom du ikke får tilgang til vanlig VISA, kan du bruke VISA SpendOn.

 

Hvor kan jeg bruke SpendOn gavekort?

SpendOn gavekort kan benyttes praktisk talt hvor som helst, til hva som helst. Kortet kan benyttes i hele verden i alle butikker som aksepterer Visa (ca. 25 millioner brukersteder - se www.visa.no). Du kan også bruke kortet på internett. Husk da å oppgi "SpendOn gavekort" i feltet "kortholders navn" (eller tilsvarende) dersom nettbutikken spør om dette i betalingsprosessen (kortdetaljer).

 

 

Hvor får jeg kjøpt SpendOn gavekort?

Du kjøper SpendOn gavekort hos din nærmeste Narvesen eller 7-eleven forretning, eller på vår nettbutikk. Der finner du også et utvalg av spesialtilpassede innpakninger som gjør SpendOn gavekort til en flott gave å gi til både unge og gamle.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Nordea sitt ungdomsvisa funker. Jeg har det. En i klassen sa de nyeste DnBNOR korta funker, men det er jeg ikke sikker på.

men mit funker ikke...

vet du va som kan være galt?

har hat det siden jeg var 13år altså 3år

må jeg sende det inn og få nytt kort?

 

Jeg har electron. Det funker overalt, bortsett fra de sidene som krever at man har nettbank, men det skal jeg sette opp på nyåret.

 

Har du et Visa Electron? Regner med det er dette som er problemet.

 

Dersom du ikke får tilgang til vanlig VISA, kan du bruke VISA SpendOn.

 

Du kan handle på nett med electron fra Nordea.

 

Visa elektron fungerer bare på nett dersom man ringen inn til banken og får fjernet "sperren" og får lest opp den 3-sifrede koden

ah ok så man ringer så leser de opp koden og ordner så jeg kan bruke kortet på nett? tar det lang tid?

 

Skaff nytt. Mitt funker, koden står på.

Lenke til kommentar

Visa elektron fungerer bare på nett dersom man ringen inn til banken og får fjernet "sperren" og får lest opp den 3-sifrede koden

ah ok så man ringer så leser de opp koden og ordner så jeg kan bruke kortet på nett? tar det lang tid?

 

Har desverre aldri prøvd selv, men vet det er mulig. Må dessuten få forelders samtykke for at banken skal godkjenne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...