Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har ingen venninner...hvor ille er det?

Gjest charlotte_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ille? Nei, det er i mine øyne en del av det å "vokse opp" - man får færre venner man faktisk har jevnlig kontakt med og omgås.

Det sagt, jeg syns ikke det er bare bare å bli godt kjent med nye personer jeg heller, det tar tid og det er de færreste som kommer seg gjennom nåløye, kresenhet er bra greier ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gitt opp, selv om de du har blitt bedre kjent med til nå har vist seg å ikke "matche" deg. Dra på sosiale arrangementer der du studerer, og se det an. Ser du skrev "venninner", men hadde jeg vært deg hadde jeg åpnet for å bli kjent med både flere gutter og flere jenter. Blir du kjent med noen, blir du gjerne kjent med fler i deres omgangskrets osv. Tilslutt vil du finne noen du kan trives med. Jeg personlig syntes det er lettere å bli kjent med gutter, men får gjerne jentevenner som også er venn med denne gutten igjen. Flere av mine beste venner har jeg funnet ved hjelp av andre venner.

Edit: Det er vel sånn det funker for ganske mange, tenkte bare jeg skulle nevne det, siden du sa du ikke helt forsto deg på det "sosiale spillet" der ute.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...