*F* Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Var en gang en mann som sa, "Ikke vær deg selv, vær den du tror andre vil du skal være" Er fra Family Guy, men tror likevel det vil virke om man skal skaffe venner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ett innlegg som ikke førte med seg noe matnyttig er slettet. Reaksjoner kan skje på PM. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ille? Nei, det er i mine øyne en del av det å "vokse opp" - man får færre venner man faktisk har jevnlig kontakt med og omgås. Det sagt, jeg syns ikke det er bare bare å bli godt kjent med nye personer jeg heller, det tar tid og det er de færreste som kommer seg gjennom nåløye, kresenhet er bra greier Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg ville ikke gitt opp, selv om de du har blitt bedre kjent med til nå har vist seg å ikke "matche" deg. Dra på sosiale arrangementer der du studerer, og se det an. Ser du skrev "venninner", men hadde jeg vært deg hadde jeg åpnet for å bli kjent med både flere gutter og flere jenter. Blir du kjent med noen, blir du gjerne kjent med fler i deres omgangskrets osv. Tilslutt vil du finne noen du kan trives med. Jeg personlig syntes det er lettere å bli kjent med gutter, men får gjerne jentevenner som også er venn med denne gutten igjen. Flere av mine beste venner har jeg funnet ved hjelp av andre venner. Edit: Det er vel sånn det funker for ganske mange, tenkte bare jeg skulle nevne det, siden du sa du ikke helt forsto deg på det "sosiale spillet" der ute. Endret 15. desember 2010 av Sapientia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå