Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Er ikke to forseelser som krever gult nok for å bli utvist da?

Ja du får ringe Atkinson å si det angående Luiz. Vidic burde sluppet unna det siste rett og slett fordi Luiz og Ivanovic slapp unna alt.

Btw, husker noen hvorfor Essien fikk gult? Fikk det ikke med meg under kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke to forseelser som krever gult nok for å bli utvist da?

Ja du får ringe Atkinson å si det angående Luiz. Vidic burde sluppet unna det siste rett og slett fordi Luiz og Ivanovic slapp unna alt.

Btw, husker noen hvorfor Essien fikk gult? Fikk det ikke med meg under kampen.

han fellet evra.

Lenke til kommentar

Luiz hadde tre episoder og i to av dem var Rooney, som aldri skulle ha spilt kampen, involvert. Han fikk gult kort for det ene og ingenting for det andre. Hadde kampene ManU - Wigan og Chelsea - ManU blitt dømt korrekt skulle Luiz stå igjen med ett gult kort(etter situasjonen med Hernandez) og stillingen vært 1-0.

Lenke til kommentar

Elsker den tankengangen, klassetankegang! " Men så kan vi sa at om Roman ikke hadde spytta inn milliardene sine i klubben hadde Luiz ikke vært i klubben, og hadde aldri utligna det ikke vært noen kamp engang. Chelsea hadde vært i League Two! " ......

:dremel:

Lenke til kommentar

Luiz hadde tre episoder og i to av dem var Rooney, som aldri skulle ha spilt kampen, involvert. Han fikk gult kort for det ene og ingenting for det andre. Hadde kampene ManU - Wigan og Chelsea - ManU blitt dømt korrekt skulle Luiz stå igjen med ett gult kort(etter situasjonen med Hernandez) og stillingen vært 1-0.

Ja du har helt rett. :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, hvordan land som gir 5år for et skudd med luftgevær? Har du også havnet inn i det parallelle universet til leester? :D

England.

Under British law, Mr Cole could be charged with actual bodily harm, which carries a maximum penalty of five years' imprisonment and an unlimited fine.
Lenke til kommentar

Stikkordet er Maximum, om du finner en domsigelse som gir en mann 5år bak murene for et vådeskudd med luftgevær i den vestlige verden, vel da skal jeg gifte meg med Raste.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ashley Cole vrir seg nok unna en fengselsdom uansett dessverre. Studenten burde bare være lettet for at det ikke var de kraftigste luftgeværet i USA han ble truffet med, men det i England. Mener å huske at du får luftvåpen som skyter 12,7mm (50 .cal) i Statene.

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, spesielt siden det er dommeren som avgjør og ikke spillet utpå matta. Luiz skal ha rødt, den på Hernandez alene kunne kvalifisert til rødt. Terry handset så United skulle hatt straffe, ilag med en haug av elendige avgjørelser, begge veier. Rett og slett elendig dommer. Liten poengliste.

VdS: 7

Evra: Offensivt - 7: Kjempegod i tospann med Nani. Defensivt:-100 Totalt Elendig. Er ikke på plassen sin, jogger tilbake etter å ha vært i angrep, løper ikke inn å dekker tomrommet Vidic etterlater seg når han må ut for å dekke det rommet Evra egentlig skulle vært i og TOTALT elendig på scoringen til Luiz. Selg selg selg!

Vidic: 7

Smalling:7

Nani: 8 MoM

Carrick: 7

Scholes: 6

Fletcher: 5

Rooney: 7

Hernandez: 6

Lenke til kommentar

Leester Freeman: Tankegangen din er jo helt tullete. Luiz skulle ikke vært utvist for taklingene på Rooney fordi Rooney ikke skulle spilt i det hele tatt? Isåfall hadde Berbatov spilt, og kanskje blitt taklet enda styggere. Hvem vet?

Som det ble nevnt her tidligere, tror jeg også at United tapte på "kondisen", men for faen da. Chelsea hadde fått 7 dagers hvile, samtlige United-spillere som startet hadde fått kun 3.

Lenke til kommentar

Interessant å se Chelsea-supporterne som plutselig dukker opp her, de er da aldri her ellers? De er vel borte igjen ila. uka.

Top of the league, 4 points clear, beaten! :D

1	Manchester Utd	28	17	9	2	62-27	60
2	Arsenal		27	17	5	5	57-27	56
3	Manchester City	28	14	8	6	44-25	50
4	Chelsea		27	14	6	7	48-23	48
5	Tottenham	27	13	8	6	38-31	47

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er her stort sett hele tiden og leser mye av det som står i red café, fotballpuben, TiA og Highbury, det er bare ikke så mye aktivitet i chelsea-delen, og jeg orker ikke starte nye diskusjoner da jeg har vært temmelig lite aktiv på forumet det siste året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...