Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... oh lord.

Jepp: Oh lord som dere syter når noe for en gangs skyld går imot dere. Chelsea har hatt dommeren imot seg i det siste - i dag var vi heldig. Deilig å føle det United har gjort flere ganger tidligere i år.

Ikke én gang. For tredje gangen mot Chelsea på rad.

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall aldri nevnt korrupsjon eller lignende. In fact har jeg ikke syti noe særlig heller. Jeg tar det for gitt at du sjeldent ser United-kamper, men vi får like mye "med" oss som alle andre lag skal du se. Det er i høyeste grad personlige (subjektive) følelser som styrer denne bias konklusjonen du kommer med. Sammenlign det med hendelsene/tankemønsteret til en heldig person/ulykkesfugl. Halvfult halvtomt etc. Så du bortekampen mot Marseille? Har vi klagd nevneverdig over situasjonen vs Vidic i etterkant? (jmf din "... når noe for en gangs skyld går imot dere.) Moralen er: Så lenge det ikke snur kampbildet 180 grader, så er det lettere å svelge.

Kommentaren min over var myntet på din gudebeskjed over her, hvor du tillater deg selv å presentere svada fra øverste hylle som fakta. Eksempelvis at Berbatov, årets toppscorer og én tredjedel av angrepet vårt, hadde vært en svekkelse mot Rooney, som i rettferdighetens navn har vært dårligere i år. Er det virkelig et argument du går for? Haha. Når du fortsetter med å prøve å anta at det første skuddet er feilannulert så er jeg så frekk at jeg vil si at jeg skjønner hvor du vil. Kan ikke tro at jeg brukte 10 minutter på deg nå.

Ellers, vi leder ligaen og som nevnt tidligere så er det jo alltid hyggelig med noen Chelsea-småtroll innom i ny og ne. Dere er jo aldri å se her ellers? How come ...

Endret av niko.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ellers, vi leder ligaen og som nevnt tidligere så er det jo alltid hyggelig med noen Chelsea-småtroll innom i ny og ne. Dere er jo aldri å se her ellers? How come ...

Så så, de kommer nok rakende tilbake senere i dag når majoriteten får lest sportssidene i VG.

Edit: Glemte carefree!

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Sorry, Chelsea, dere vil aldri få det samme som United eller Liverpool. En tilhørighet, en historie, en kultur, en stolthet. Alt Chelsea er er en uoriginal parantes og de vil alltid være det samme hvor mye de vinner.

Man kan kjøpe trofeer, men man kan ikke kjøpe ære. For meg er det verdt mer enn alle trofeer på denne jord til sammen.

Jeg er glad for at Chelsea aldri kan bli det samme som Manchester United og Liverpool, for makan til møkkasupportere skal man lete lenge etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sikker på det ikke bare er dere trangsynte United supportere som enda er bitre for tapet i går kveld ? Jeg bare lurer, fordi jeg opplever ikke Chelsea gjengen så fæl som dere skal ha det til.

Når det er sagt så var kampen i går en av de mest underholdene kampene jeg har sitt denne sesongen.

Lenke til kommentar

Imo. er det vel så mange møkkafolk blant Chelseafansen. Ganske imponerende mtp hvor få det faktisk er av dere.

Dette er naturligvis bare tull og tøys (jamfør denne tråden hvor Chelsea-fansen har oppført seg eksemplariske med tanke på hvor mye usaklig og ondsinnet galle som enkelte fra den røde leiren har liret av seg).

Lenke til kommentar

Oppsummering:

• Flott mål av Rooney. Ikke vits å nevne situasjoner i forkant (ei heller kampen mot Wigan).
  • David Luiz skulle ha vært utvist, men ble det ikke. Deal with it. Cry me a river, build a bridge and get over it!
  • Straffen er korrekt, Smalling setter ut foten, for å stoppe ballen. Stopper ikke ballen, men Zhirkov som faller lett.
  • Vidic blir utvist på grunn han reiv å sleit i Drogba i situasjonen i forkant, hvor han slapp unna. Dommeren får med seg begge situasjonene, og derfor et helt OK gult kort.

Synes dette virker som en grei oppsummering av gårsdagen kamp.

Chelsea var klart best i mesteparten av kampen, noe sjansestatistikker og posession viser, men har som vanlig alt for dårlig utnyttelse.

Veldig underholdende kamp, med en alt for dårlig dommer.

Hilsen Chelsea fan

• Liker 1
Lenke til kommentar

Imo. er det vel så mange møkkafolk blant Chelseafansen. Ganske imponerende mtp hvor få det faktisk er av dere.

Dette er naturligvis bare tull og tøys (jamfør denne tråden hvor Chelsea-fansen har oppført seg eksemplariske med tanke på hvor mye usaklig og ondsinnet galle som enkelte fra den røde leiren har liret av seg).

Dette er selvsagt også bare tull og tøys. Så du hva jeg gjorde der?

Litt galle og frustrasjon etter å ha blitt bortdømt nok en gang kan man, hvis ikke akseptere, men forstå.

Representanter fra Chelsea-fansen er de jeg har minst til overs for her inne. Men, for å ta din argumentasjon, hva enn du måtte mene om emnet er meg rivende likegyldig.

Lenke til kommentar

Oppsummering:

• Flott mål av Rooney. Ikke vits å nevne situasjoner i forkant (ei heller kampen mot Wigan).
  • David Luiz skulle ha vært utvist, men ble det ikke. Deal with it. Cry me a river, build a bridge and get over it!
  • Straffen er korrekt, Smalling setter ut foten, for å stoppe ballen. Stopper ikke ballen, men Zhirkov som faller lett.
  • Vidic blir utvist på grunn han reiv å sleit i Drogba i situasjonen i forkant, hvor han slapp unna. Dommeren får med seg begge situasjonene, og derfor et helt OK gult kort.

Synes dette virker som en grei oppsummering av gårsdagen kamp.

Chelsea var klart best i mesteparten av kampen, noe sjansestatistikker og posession viser, men har som vanlig alt for dårlig utnyttelse.

Veldig underholdende kamp, med en alt for dårlig dommer.

Hilsen Chelsea fan

Oppklarende.

Dette er vel 3. kampen på 3 år at vi blir bortdømt mot Chelsea på brua deres. Jeg tar det som en selvfølge at en Chelsea-supporter ser det fra en annen vinkel.

Lenke til kommentar

Oppklarende.

Dette er vel 3. kampen på 3 år at vi blir bortdømt mot Chelsea på brua deres. Jeg tar det som en selvfølge at en Chelsea-supporter ser det fra en annen vinkel.

Siden du tydligvis mener posten min er helt riv ruskende gal, så kan du vel forklare hva som var galt med den?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig, bortsett fra straffesituasjonen. Der tar du faktisk feil. Smalling står jo helt stille når ballen spretter mellom bena på han, Zhirkov prøver å løpe gjennom mannen og det går jo som kjent sjelden.

Ellers så merker jeg meg at folk fortsatt prater om albuen til Rooney, selv om Luiz skulle like klart vært utvist i går.

Men, kampen er ferdig nå! Onwards!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...