Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Ikke alle som vet om relativt ubetydelige spillere som spilte lenge før de ble født. Osgood hadde ikke klart topp 50 blant United-legender en gang. Er vel knapt noen i Chelsea noensinne som ville gjort det.

Det er ingen spillere i verden som noensinne har vært like god som Manchester United-spiller X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Peter Osgood laugh.gif Du snakker om å sette to streker under "no history" ropene.

Fornøyd med at vi prøver å spille fotball i dag. Stolt over forsøket til gutta og av Smalling som steppet inn i Rios skadefravær med bravur. Snart kommer Valencia tilbake, Rooney nærmer seg formen og det er "bare" 10 kamper igjen å spille.

Får håpe vi kommer oss forbi LFC kampen med 1p, da begynner innspurten for alvor.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg hadde skjønt det dersom jeg hadde sagt Peter Bonetti eller John Hollins, men Peter Osgood da... :dontgetit:

Spør 10 tilfeldige Chelsea fan om dei har høyrd om dei, og høgst 3 stk vil kunne fortelje noko om dei.

Truleg nokon som har høyrd namnet Osgood, men meir enn det er særs tvilsamt.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Herlig og fortjent seier dette her. Og den skulle ha endt 1 - 0 til oss. Rooney skulle aldri ha spilt kampen og dermed skulle han aldri ha fått det målet og derfor skulle ikke Luiz ha blitt utvist heller. Straffen kan jeg være enig i var feildømt. Karma is a bitch, grin så mye dere vil.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt om Osgood, men kunne ikke koble navnet til noe før jeg så det ble skrevet her, og kunne heller ikke noe annet om han.

Du har hørt om iznogood fra cartoon network du, ikke lyv nå!

http://www.youtube.com/watch?v=SIM5Kd-lK1s

Klassikker.

Zola er tidenes Chelsea-legende, uten tvil. Fantastisk fotballspiller, flott fyr. Kom ikke til PL før han var 30, men ble allikevel blant ligaens beste spillere. Alltid god i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Er ikke rart en del reagerer når man blir bortdømt så til de grader, samtidig som dette er tredje kamp på rad Chelsea har dommermarginene med seg mot United. At Luiz ikke blir utvist er umulig å forstå seg på, en real skandale. Chelsea var heldige og slapp unna mange gule kort. At Vidic ble utvist og går glipp av kampen mot Liverpool er også latterlig. 5 sekunder før serberen blir utvist går Fletcher opp for å heade ballen, men blir kroppstaklet av en Ramirez som ikke ser på ball. Enda en soleklar hendelse dommertrioen overser.

At Atkinson dømmer straffe kan jeg forstå, men det blir ikke korrekt av den grunn. Smalling får en touch på ballen og setter ned foten i en naturlig posisjon. Zhirkov utnytter dette til det maksimale, søker kontakt og får straffe.

Jeg hadde vært i fyr og flammer hadde laget mitt blitt bortdømt slik i en høyprofilkamp og tapt på grunn av det. Å bli åpenbart bortdømt er det verste som er med fotball.

Men vi gidder ikke ta med rooney sine dive i forkant av 0-1, eller hans herlige verbale angrep mot dommeren - noe som skjer hver kamp uten reaksjoner. Problemet er jo at du kun tar med de eksemplene som passer deg best, og det blir jo overhode ikke et riktig bilde. Jeg som gir en lang faen i begge lagene, fatter ikke hvordan manu supportere klarer å gråte så mye etter et tap mot chelsea, og antyder at man blir dømt bort hveeeeeer gang. Det finnes jo ikke antydning til objektivitet her ? Jeg forstår det er vanskelig, spesielt rett etter kampen, men det er utrolig slitsomt når folk lukker ørene og bare roper lalala I can't hear you. Hver BIDIGE gang manu taper er det dommeren. Derfor håper jeg de alltid taper for det er vanvittig underholdning fra supportere som ikke aner hva motgang er. Det gjelder ikke alle selfølgelig, men det går litt for ofte igjen synes jeg.

Ellers en litt interessant artikkel som gjelder både manu og chelsea. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/premier-league/8353558/Henry-Winter-Ashley-Cole-and-Wayne-Rooney-incidents-a-reminder-of-FAs-weak-stance-on-English-elite.html

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Herlig og fortjent seier dette her. Og den skulle ha endt 1 - 0 til oss. Rooney skulle aldri ha spilt kampen og dermed skulle han aldri ha fått det målet og derfor skulle ikke Luiz ha blitt utvist heller. Straffen kan jeg være enig i var feildømt. Karma is a bitch, grin så mye dere vil.

Og ingen av dagens Chelseaspillere hadde vært i klubben hadde ikke Roman sprutet inn penger som en gammel alkis kommer i en billig prostituert.

Skal man gå enda lenger tilbake i historien for å argumentere hvem som skulle vunnet?

Lenke til kommentar

Dritt!

Men velger å se på det positive. Sar kan stå til han er 100-år, fy faen for en mann. Rooney gjorde sin beste kamp siden City, men fortsatt rom for forbedringer, herlig goal! Chica jobber hardt hele kampen, men var nok utslitt på slutten. Vidic og Smalling = :love:

Må si jeg likte Rooney bedre i en hengende spissrolle som han hadde i dag. Håper vi slipper å se han på venstrekanten igjen, men Berba skal faen meg starte mot scouserne.

Lenke til kommentar

Dette forumet har hørt nok om meg om Chelsea - Utd kampene, var jo rett og slett det som bestemte at Chelsea vant ligaen i fjor, og i år kan det bestemme igjen at Utd ikke vinner ligaen, akkurat som John Terry og co. vil. Er som at John Terry er dommeren Chelsea Utd kampene altså... jeg gidder ikke mer. Luiz 3 gule, straffen, fuck off Atkinson. Fuck the fuck off.

Men ellers, Fergie, før du tar ut Scholes, så dominerer vi midtbanen og man ser ikke at Lampard og co. er på banen en gang. Etter, vi har ikke EN person på banen som klarer å slå en JÆVLA pasning, merket dere det? Ikke Carrick, ikke Fletcher, INGEN. Alle pasningene ble bommet på etter Scholes gikk ut, HELT feil avgjørelse. Uff, helt SYKT at Scholes fortsatt er så viktig for oss.. blir så redd. Helt fantastisk dårlige bytter, det må også nevnes.

Men ref, Chelsea - Utd HVERT eneste år... same shit as last year, skjer igjen til neste år GARANTERT. Skal ikke håpe på uavgjort en gang foran neste kamp mot Chelsea, bare regn -3 poeng for oss hver gang, for dette er har blitt en RUTINE. FUCK OFF, pure bull-fucking-shit.

Lenke til kommentar

Og ingen av dagens Chelseaspillere hadde vært i klubben hadde ikke Roman sprutet inn penger som en gammel alkis kommer i en billig prostituert.

Fullt lovlig. Selv om jeg heller ville ha sett flere unge talenter i aksjon.

Lenke til kommentar

Byttene var riktige og akkurat det jeg håpte på og spådde. Chicarito var helt tom for gamp, så det tydelig at han var sliten. Scholes begynte også å bli sliten og da var det naturlig at Giggs skulle komme inn. Bortsett fra den manglende utvisningen på Luiz føler jeg at Chelsea rett og slett tok oss på kondisen på slutten. Vi kjempet tappert gjennom hele kampen, men det var ikke mye futt i beina på slutten virket det som. Spesielt etter straffen.

Lenke til kommentar

Er vel strengt talt på tide at vi selger Fletcher eller Carrick å kjøper inn noe ordentlig kvalitet sier nå jeg :)

Enig der. Ville selv solgt Carrick. Fletcher var god i fjor, og Carrick har ikke så alt for mange år igjen uansett.

Dette forumet har hørt nok om meg om Chelsea - Utd kampene, var jo rett og slett det som bestemte at Chelsea vant ligaen i fjor, og i år kan det bestemme igjen at Utd ikke vinner ligaen, akkurat som John Terry og co. vil. Er som at John Terry er dommeren Chelsea Utd kampene altså... jeg gidder ikke mer. Luiz 3 gule, straffen, fuck off Atkinson. Fuck the fuck off.

Men ellers, Fergie, før du tar ut Scholes, så dominerer vi midtbanen og man ser ikke at Lampard og co. er på banen en gang. Etter, vi har ikke EN person på banen som klarer å slå en JÆVLA pasning, merket dere det? Ikke Carrick, ikke Fletcher, INGEN. Alle pasningene ble bommet på etter Scholes gikk ut, HELT feil avgjørelse. Uff, helt SYKT at Scholes fortsatt er så viktig for oss.. blir så redd. Helt fantastisk dårlige bytter, det må også nevnes.

Men ref, Chelsea - Utd HVERT eneste år... same shit as last year, skjer igjen til neste år GARANTERT. Skal ikke håpe på uavgjort en gang foran neste kamp mot Chelsea, bare regn -3 poeng for oss hver gang, for dette er har blitt en RUTINE. FUCK OFF, pure bull-fucking-shit.

QFT

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...