Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

@Hansemann

Er da ikke så jævlig lenge siden Dennis Wise var der. Idag hadde de da også et innslag med Vialli. Det burde da uansett være et enormt CARE når dere vant idag.

Skriv hvert fall nicket mitt riktig.

Dennis wise var der sist i høst. Siden den gang har det vært minst 10 pool supportere i stuido. Et innslag er en snutt på fattige 2 minutter. Var også en snutt av ryan giggs, :ph34r: , uten at jeg klager på det. Det er denne gjesten som prater piss i èn time som provoserer. Og at alle de norske nikker som slaver til alt som kommer ut av kjeften hans.

Om det er CARE, kanskje, men ikke nå som vi først har en diskusjon om emne.

@hansimanni

Nei jeg er ganske sikker på at han har vært der etter nyttår, uten at jeg skal si det for sikkert. Jeg klager uansett ikke hvordan lag folka kommer fra, så lenge de tar stoler fra Rösler og Lundekvam er jeg likegyldig. Forøvrig den snutten, med Giggs, wtf. Intetsigende? Trodde vi skulle få se et intervju etter det, men nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fixed :dremel:

Gratulerer, du heier på det mest vinnende laget i engelsk klubbhistorie. Kanskje alle burde begynne med det samme, så kan vi sammen heie fram laget til enda flere trofeer. De andre klubbene er jo bare piss uanett. Null sjel, siden de ikke har vunnet 18 ligatittler. Losers! :cool:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Klart dei tar inn gjester som representerer fordelinga av norske supporterar når dei berre tar inn ein gjest. Men, eg er enig i at dei burde tatt ein gjest/supporter frå kvart lag.

Stapleton var faktisk en fornøyelse å høre på. Rolig, engasjert og flink til å snakke for seg. Ekstremt mye bedre enn resten av nissene som for det meste maste om at Rooney burde hatt karantene og at Cole ikke burde spilt.

Lenke til kommentar

Fixed :dremel:

Gratulerer, du heier på det mest vinnende laget i engelsk klubbhistorie. Kanskje alle burde begynne med det samme, så kan vi sammen heie fram laget til enda flere trofeer. De andre klubbene er jo bare piss uanett. Null sjel, siden de ikke har vunnet 18 ligatittler. Losers! :cool:

Gratulerer, du heier på eit lag som har kjøpt seg oppover på tabellen med andre sine pengar. See what I did there?

Kva ein Chelsea fan kallar meg er likegyldig, me ligg framleis eit hav over dykk på tabellen. Og har for 3. gang på rad blitt frådømt poeng mot dykk. Klart ein er sur då..

Lenke til kommentar

DE FINNES IKKE.

Bare fordi de spilte fotball før du ble født, så betyr det ikke at de ikke eksisterer.

Nevn en som alle kjenner til som er Chelsealegende :)

Zola?

Zola!

Nå vet jeg ikke hvor gammel Suugmeg er, men vil tro han var født før Zola sin tid i Chelsea. Jeg ville helst ha en som var før nittitallet.

Lenke til kommentar

Klart dei tar inn gjester som representerer fordelinga av norske supporterar når dei berre tar inn ein gjest. Men, eg er enig i at dei burde tatt ein gjest/supporter frå kvart lag.

Stapleton var faktisk en fornøyelse å høre på. Rolig, engasjert og flink til å snakke for seg. Ekstremt mye bedre enn resten av nissene som for det meste maste om at Rooney burde hatt karantene og at Cole ikke burde spilt.

Heilt enig med at Stapleton var ein særs bra gjest. Må ærleg innrømme at eg irriterer meg grønn når det sitt ein Liverpool gjest i studio når Liverpool ikkje har kamp. Derfor syns eg det burde vore ein gjest frå kvart lag sånn at og dei mindre laga får sine representantar.

Dersom eg hugsar rett var Rösler einaste gjest i studio under United - City, noko som var intet mindre enn ein katastrofe.

Lenke til kommentar

Nei, du begynte iallfall ikke å heie på Chelsea når Roman spyttet penger inn.

Gjorde ikke det. Ingen her som kommer til å tro meg uansett.

Det er vel ingen tilfeldighet at de to mestvinnende klubbene i england også er de med størst fanbase i norge.

Lenke til kommentar

Du vet like godt som meg at ikke alle kjenner til han, tipper det gjelder brorparten av Chelsea-fansen her inne også.

Visste du ikke det sa du? Da kan du vel komme med det slående argumentet om at United og Pool har et overtall med kids som fans og at Chelsea-fansa er voksne og dannede kvinner og menn.

Håper sarkasmen kom tydelig frem ;)

Hilsen en sur, trøtt og bitter Hoff

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på hvilke tanker som svirrer i hodet til Carlo Ancelotti, når han nå ikke ser rare forbedringene hos Torres. Man kan gjerne være storkar å spytte mye i penger i et spillerkjøp. Men det pynter kaka lite, når spilleren ikke leverer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...