Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redneck: Den var egentlig myntet på et par andre, men du må da for faen se at vi ble bortdømt i dag? Og sånn er spillet, dommere gjør feil, men hvor mange ganger har det ikke skjedd på rad mot Chelsea nå? Helt latterlig.

Ja, jeg er helt enig. Poenget mitt after all er at det skjer med alle i ny og ne.

Lenke til kommentar

Lenge siden en seier har smakt så bra. Er rørt av hvor mye innsatsvilje det er i gutta i dag. Helt fantastisk, og en fortjent seier. Når det er sagt, vil jeg også poengtere at Luiz skulle vært utvist, og straffen var av det billige slag. Dog, er jeg uenig med TV2 studio. Man Utd dominerte på ingen måte den første omgangen. De hadde en fin periode på 15 minutter, thats it. Resten var chelsea. Andre omgang var kun chelsea. Er så møkk lei TV2 studioet som hyrer inn tidligere liverpool og utd spillere i slike kamper. De sitter bare der, med store supporterbriller, og prater piss. Ta i hvert fall en fra hver klubb, eller dropp dem. Skulle tro jeg så på Sir Alex sitt eget talkshow i dag. Latterlig.

Skulle de hyre inn tidligere Chelsea-legender? Heh..

åå ja. Glemte at for å bli kalt legende i norge, må du ha spilt for enten utd eller pool. My bad.

Lenke til kommentar

No er det berre å vente at alle aviser skriv side opp og side om kor katastrofalt det var at Luiz unngjekk det raude kortet. Tv2 må hyre inn 5 nye fotballekspertar i tillegg til Lundekvam som alle må fordømme dømminga.

Tap var i utgangspunktet forventa m.t.p. den dårleg statistikken på brua, men når dommaren for tredje gang på rad gir Chelsea seieren mot oss blir det for dumt :realmad:

Kvifor skal Vidic vere så dust å pådra seg raudt på overtid, totalt unødvendig å miste han mot Liverpool.

Dei som påstår United alltid har dommaren på si side har openbart aldri spelt mot Chelsea...

Lenke til kommentar

@Hansemann

Er da ikke så jævlig lenge siden Dennis Wise var der. Idag hadde de da også et innslag med Vialli. Det burde da uansett være et enormt CARE når dere vant idag.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Lenge siden en seier har smakt så bra. Er rørt av hvor mye innsatsvilje det er i gutta i dag. Helt fantastisk, og en fortjent seier. Når det er sagt, vil jeg også poengtere at Luiz skulle vært utvist, og straffen var av det billige slag. Dog, er jeg uenig med TV2 studio. Man Utd dominerte på ingen måte den første omgangen. De hadde en fin periode på 15 minutter, thats it. Resten var chelsea. Andre omgang var kun chelsea. Er så møkk lei TV2 studioet som hyrer inn tidligere liverpool og utd spillere i slike kamper. De sitter bare der, med store supporterbriller, og prater piss. Ta i hvert fall en fra hver klubb, eller dropp dem. Skulle tro jeg så på Sir Alex sitt eget talkshow i dag. Latterlig.

Skulle de hyre inn tidligere Chelsea-legender? Heh..

åå ja. Glemte at for å bli kalt legende i norge, må du ha spilt for ein klubb med sjel

Fixed :dremel:

• Liker 4
Lenke til kommentar

@Hansemann

Er da ikke så jævlig lenge siden Dennis Wise var der. Idag hadde de da også et innslag med Vialli. Det burde da uansett være et enormt CARE når dere vant idag.

Skriv hvert fall nicket mitt riktig.

Dennis wise var der sist i høst. Siden den gang har det vært minst 10 pool supportere i stuido. Et innslag er en snutt på fattige 2 minutter. Var også en snutt av ryan giggs, :ph34r: , uten at jeg klager på det. Det er denne gjesten som prater piss i èn time som provoserer. Og at alle de norske nikker som slaver til alt som kommer ut av kjeften hans.

Om det er CARE, kanskje, men ikke nå som vi først har en diskusjon om emne.

Lenke til kommentar

Er ikke rart en del reagerer når man blir bortdømt så til de grader, samtidig som dette er tredje kamp på rad Chelsea har dommermarginene med seg mot United. At Luiz ikke blir utvist er umulig å forstå seg på, en real skandale. Chelsea var heldige og slapp unna mange gule kort. At Vidic ble utvist og går glipp av kampen mot Liverpool er også latterlig. 5 sekunder før serberen blir utvist går Fletcher opp for å heade ballen, men blir kroppstaklet av en Ramirez som ikke ser på ball. Enda en soleklar hendelse dommertrioen overser.

At Atkinson dømmer straffe kan jeg forstå, men det blir ikke korrekt av den grunn. Smalling får en touch på ballen og setter ned foten i en naturlig posisjon. Zhirkov utnytter dette til det maksimale, søker kontakt og får straffe.

Jeg hadde vært i fyr og flammer hadde laget mitt blitt bortdømt slik i en høyprofilkamp og tapt på grunn av det. Å bli åpenbart bortdømt er det verste som er med fotball.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Så det er greit at United-fansen må høyre på piss frå Alsaker som heilt openbart heier på Chelsea i denne kampen? Fekk du med deg korleis han jubla på Chelsea sitt første mål som blei annulert?

Klart dei tar inn gjester som representerer fordelinga av norske supporterar når dei berre tar inn ein gjest. Men, eg er enig i at dei burde tatt ein gjest/supporter frå kvart lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...