Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Blir du like kvalm når du ser ALLE andre Utd-kamper og dommeravgjørelsene går i deres favør Hyrlen?

Er du her igjen? Sjokk at det kom etter et United-tap. Godt å se deg igjen, alltid koslig å se de små lagene sine supportere her iblant.

unngår tema og rett på person, rart man sjelden er her?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ER DET MULIG?

Tredje ligakampen på rad vi blir voldtatt av dommeren mot Chelsea. Seriøst. Luiz hadde faenmeg 3 udiskutable situasjoner der han skulle fått gult kort. Skulle vært utvist tidlig i andre omgang, og klarer til og med å slippe unna med ytterligere en situasjon ETTER at han fra før av skulle vært utvist. Faenmeg utrolig.

I tillegg til dette så får Chelsea straffe som de aldri skal ha. Oppsøker beina til Smalling som en idiot. Vi taper minst 1 poeng på grunn av dommeren i dag, ikke usansynlig at det er 3. Chelsea er utrolig heldige som ikke må spille nesten halve kampen med 10 mann. FYFAEN. Hadde tenkt til å skrive før kampen at Chelsea kom til å få mange dommeravgjørelser i sin favør, men jeg trodde faktisk, i min naive verden, at det ikke skulle være mulig FOR TREDJE KAMPEN PÅ RAD.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det lov å skylde på dommeren når han dømmer en i verste fall ufattelig tvilsom straffe, gir Vidic rødt (altfor strengt imo, lista ligger alltid høyere for gult kort nummer to), og skulle ha vist ut Luiz.

For mange av dere virker det utrolig mye viktigere at United taper enn at deres eget lag vinner, og det viser bare hvor store United er i forhold til alle andre lag i England.

United kollapser ikke, vi hever ligatrofè nummer 19 i mai.

Kampen i seg selv var åpen og jevn, uavgjort hadde vært rettferdig. Chelsea hadde det meste av andre omgang, men det skal man da for faen også forvente når de har brukt £70m++ på nye spillere, ligger under, og i tillegg spiller på hjemmebane.

Om denne var myntet mot meg, så skal du vite at jeg faktisk holdt med United i dag. Chelski er et forbanna drittlag. Men måten mange her oppfører seg etter laget deres taper (JA, DÅRLIG DOMMER TIL TIDER, VI HAR ALLE OPPPLEVD DET) er skammelig.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det lov å skylde på dommeren når han dømmer en i verste fall ufattelig tvilsom straffe, gir Vidic rødt (altfor strengt imo, lista ligger alltid høyere for gult kort nummer to), og skulle ha vist ut Luiz.

For mange av dere virker det utrolig mye viktigere at United taper enn at deres eget lag vinner, og det viser bare hvor store United er i forhold til alle andre lag i England.

United kollapser ikke, vi hever ligatrofè nummer 19 i mai.

Kampen i seg selv var åpen og jevn, uavgjort hadde vært rettferdig. Chelsea hadde det meste av andre omgang, men det skal man da for faen også forvente når de har brukt £70m++ på nye spillere, ligger under, og i tillegg spiller på hjemmebane.

Om denne var myntet mot meg, så skal du vite at jeg faktisk holdt med United i dag. Chelski er et forbanna drittlag. Men måten mange her oppfører seg etter laget deres taper (JA, DÅRLIG DOMMER TIL TIDER, VI HAR ALLE OPPPLEVD DET) er skammelig.

Ja. dæven :) det tror jeg også

Lenke til kommentar

Lenge siden en seier har smakt så bra. Er rørt av hvor mye innsatsvilje det er i gutta i dag. Helt fantastisk, og en fortjent seier. Når det er sagt, vil jeg også poengtere at Luiz skulle vært utvist, og straffen var av det billige slag. Dog, er jeg uenig med TV2 studio. Man Utd dominerte på ingen måte den første omgangen. De hadde en fin periode på 15 minutter, thats it. Resten var chelsea. Andre omgang var kun chelsea. Er så møkk lei TV2 studioet som hyrer inn tidligere liverpool og utd spillere i slike kamper. De sitter bare der, med store supporterbriller, og prater piss. Ta i hvert fall en fra hver klubb, eller dropp dem. Skulle tro jeg så på Sir Alex sitt eget talkshow i dag. Latterlig.

Skulle de hyre inn tidligere Chelsea-legender? Heh..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir du like kvalm når du ser ALLE andre Utd-kamper og dommeravgjørelsene går i deres favør Hyrlen?

Er du her igjen? Sjokk at det kom etter et United-tap. Godt å se deg igjen, alltid koslig å se de små lagene sine supportere her iblant.

unngår tema og rett på person, rart man sjelden er her?

Du mener innlegget ditt la opp til videre diskusjon?

Du får finne statistikk som bygger opp under pisset du lirer av deg, så skal jeg ta deg seriøst. Det eneste du gjør her inne er jo å rope om Sky4, dommerhjelp og FA sin evige forskjellsbehandling av storklubbene. Bitter er vel ordet. Ja jeg er også ganske bitter for øyeblikket, så du får unnskylde at jeg ikke hiver meg inn i en fåfengt diskusjon rundt en myte.

Lenke til kommentar

Opplever slike dommeravgjørelser hele tiden med Newcastle. Er jeg slem når jeg sier at jeg godter meg litt når det skjer med andre lag og?

Men altså, slikt skjer med alle lag. Vær glad det ikke var Arsenal dere spilte mot med slik dømming. Uflaks med dømmingen, ja, men det skjer alle lag nå og da.

Lenke til kommentar

Opplever slike dommeravgjørelser hele tiden med Newcastle. Er jeg slem når jeg sier at jeg godter meg litt når det skjer med andre lag og?

Men altså, slikt skjer med alle lag. Vær glad det ikke var Arsenal dere spilte mot med slik dømming. Uflaks med dømmingen, ja, men det skjer alle lag nå og da.

Takk.

Lenke til kommentar

Solaar, du gjør akkurat det samme. Det eneste du gjør på forumet er å provosere. Fair enough, men ikke forvent å bli tatt seriøst og få svar pakket inn i silkepapir.

Hehe, mulig at innleggene mine er provoserende men jeg holder meg til tema. Har aldri diskutert noe annet enn fotball her i denne delen av forumet. Eller jo forresten, jeg bruker å si fra når de vanlige rasistiske utspillene kommer.

Lenke til kommentar

Solaar, du gjør akkurat det samme. Det eneste du gjør på forumet er å provosere. Fair enough, men ikke forvent å bli tatt seriøst og få svar pakket inn i silkepapir.

Hehe, mulig at innleggene mine er provoserende men jeg holder meg til tema. Har aldri diskutert noe annet enn fotball her i denne delen av forumet. Eller jo forresten, jeg bruker å si fra når de vanlige rasistiske utspillene kommer.

Du er så plettfri at du kunne startet en egen religion der du var Jesus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...