Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redneck: Eg hadde også gitt opp å spille fotball mot det drittlaget der. De fikk gjøre akkurat som de ville i 45 minutter.

Får du flere millioner i uka skal du faen ikke gi opp fordi dommeren gjør 3-4 feil. Da burde du være flau over laget ditt, Jötön.

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt

Du får begynne å lese litt da vet du. Har sett opptil flere innlegg som tar United. Har tilogmed skrevet minst ett selv.

Så piss off.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir du like kvalm når du ser ALLE andre Utd-kamper og dommeravgjørelsene går i deres favør Hyrlen?

Er du her igjen? Sjokk at det kom etter et United-tap. Godt å se deg igjen, alltid koslig å se de små lagene sine supportere her iblant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt istedenfor å kritisere dommeren(lite unntak ved seigmann) Dere tapte fortjent. JA, Luiz skulle vært vist ut. Vidic ble korrekt vist ut på klønete vis, og det beste laget vant i dag.

Gratulerer. Håper du får sove godt i natt

Ingen grunn til å gratulere meg, tror du trenger en god natts søvn.

Jo det er sant. Man blir så oppgitt av sånne ting som dette.

Lenke til kommentar

Redneck: Eg hadde også gitt opp å spille fotball mot det drittlaget der. De fikk gjøre akkurat som de ville i 45 minutter.

Får du flere millioner i uka skal du faen ikke gi opp fordi dommeren gjør 3-4 feil. Da burde du være flau over laget ditt, Jötön.

Hadde eg fått flere millioner i uka så hadde eg spilt et par måneder og sluttet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
67 Bruker(e) leser dette emnet

50 medlemmer, 12 gjester, 5 skjulte brukere

Hyrlen, tosha0007*, agasøster, Stonemeister, Redneck, Limbeck, Creedence, Danielzu, JamieNOR, Jarmo, ErlendRU, Smågal, SuugMeg*, JohnRichard, Kriss^, Solaar, Trailar, Shifty Powers, TomWhittaker, Jotun, Torstein, banansplitt™, Jonas2k, Enojo, Sjur577, Big Tone, makkaa, Latias*, seigmenn, indahla, dicktator, jooonas91, Trollface, Hanemann, LunaticFanatic*, Blax, Jørgen, Alastor, Shurger, Lucky Luciano, Heatsink, Shlaps, cookiemonster123, Pirja, Itspersonal, -Lasse, Giallorossi, Chicharito, Daft, Babyloner, Saiyaman, Zeromac*, kloffsk, Sveern, Stefan_B

Her var det liv, ser jeg.. ^^

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt istedenfor å kritisere dommeren(lite unntak ved seigmann) Dere tapte fortjent. JA, Luiz skulle vært vist ut. Vidic ble korrekt vist ut på klønete vis, og det beste laget vant i dag.

Det er dommeren som skaper frustrasjonen blant spillerne, samtidig er det utrolig synd at det går såpass mye inn på spillerne våre. Burde klare å heve seg over det (ref. Giggs, Carrick, Vidic...).

Med korrekt og jevn dømming, hadde vi spilt 11 mot 10 på stillingen 0-1, og det hadde vært en helt annen kamp, ikke minst psykologisk.

Akkurat nå er jeg bare utrolig skuffet, og selvfølgelig er det lett å skylde på dommeren. Er utrolig billig straffe, når ikke en klar obstruksjon i andre enden av banen fører til noe. Taklingen på Rooney innenfor 16 er jo minst like "stygg" (om den kan kalles det), som den til Zhirkov/Smalling...

Uansett. Dette er ikke avgjort, og vi får heve oss ved å slå Liverpool på Anfield.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt

Du får begynne å lese litt da vet du. Har sett opptil flere innlegg som tar United. Har tilogmed skrevet minst ett selv.

Så piss off.

Har sett opptil flere innlegg selv, og det sa jeg. Deg derimot har jeg ikke sett gjøre annet enn å komme med hundre kommentarer mot dommeren og Luiz.

Lenke til kommentar

Skam er ordet

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det lov å skylde på dommeren når han dømmer en i verste fall ufattelig tvilsom straffe, gir Vidic rødt (altfor strengt imo, lista ligger alltid høyere for gult kort nummer to), og skulle ha vist ut Luiz.

For mange av dere virker det utrolig mye viktigere at United taper enn at deres eget lag vinner, og det viser bare hvor store United er i forhold til alle andre lag i England.

United kollapser ikke, vi hever ligatrofè nummer 19 i mai.

Kampen i seg selv var åpen og jevn, uavgjort hadde vært rettferdig. Chelsea hadde det meste av andre omgang, men det skal man da for faen også forvente når de har brukt £70m++ på nye spillere, ligger under, og i tillegg spiller på hjemmebane.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dommeren som skaper frustrasjonen blant spillerne, samtidig er det utrolig synd at det går såpass mye inn på spillerne våre. Burde klare å heve seg over det (ref. Giggs, Carrick, Vidic...).

Med korrekt og jevn dømming, hadde vi spilt 11 mot 10 på stillingen 0-1, og det hadde vært en helt annen kamp, ikke minst psykologisk.

Akkurat nå er jeg bare utrolig skuffet, og selvfølgelig er det lett å skylde på dommeren. Er utrolig billig straffe, når ikke en klar obstruksjon i andre enden av banen fører til noe. Taklingen på Rooney innenfor 16 er jo minst like "stygg" (om den kan kalles det), som den til Zhirkov/Smalling...

Uansett. Dette er ikke avgjort, og vi får heve oss ved å slå Liverpool på Anfield.

Hvilken situasjon med Rooney snakker du om? Den i forkant av hans? Du får forresten pluss fra meg for det innlegget.

Lenke til kommentar

Så piss off.

Har sett opptil flere innlegg selv, og det sa jeg. Deg derimot har jeg ikke sett gjøre annet enn å komme med hundre kommentarer mot dommeren og Luiz.

Som sagt. Du får begynne å lese før du åpner kjeften din.

Lenke til kommentar

Lenge siden en seier har smakt så bra. Er rørt av hvor mye innsatsvilje det er i gutta i dag. Helt fantastisk, og en fortjent seier. Når det er sagt, vil jeg også poengtere at Luiz skulle vært utvist, og straffen var av det billige slag. Dog, er jeg uenig med TV2 studio. Man Utd dominerte på ingen måte den første omgangen. De hadde en fin periode på 15 minutter, thats it. Resten var chelsea. Andre omgang var kun chelsea. Er så møkk lei TV2 studioet som hyrer inn tidligere liverpool og utd spillere i slike kamper. De sitter bare der, med store supporterbriller, og prater piss. Ta i hvert fall en fra hver klubb, eller dropp dem. Skulle tro jeg så på Sir Alex sitt eget talkshow i dag. Latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir du like kvalm når du ser ALLE andre Utd-kamper og dommeravgjørelsene går i deres favør Hyrlen?

Hvilke?

Kan du ikke lese mann? Jeg skrev det jo til og med med store bokstaver.

Hva om man ser bort fra inbildte dommertabber i favør oss da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...