Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fletcher og Carrick, jeg sier det igjen. Noe må skje, buret må ristes. De hviler på laurbærne.

At Chelsea vinner når man ser på kampen under et tar jeg ikke så tungt, kunne gått begge veier. At det igjen skal tippes i deres favør på denne måten gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar

Aiaiai ikke ofte vi ser en dommer som tørr dømme mot verdensbeste stopper vidic(ja jeg mener faktisk han er number 1). Utrolig tøft og godt gjort av dommeren. Tror heller aldri jeg har sett manu ikke ha med marginer i et topp oppgjør. Fint med spenning forsatt da.

Da var jo omtrent det eneste riktige han gjorde i dag. Luiz skulle også vært i dusjen tidlig!

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt istedenfor å kritisere dommeren(lite unntak ved seigmann) Dere tapte fortjent. JA, Luiz skulle vært vist ut. Vidic ble korrekt vist ut på klønete vis, og det beste laget vant i dag.

Endret av Redneck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Etter kampen (og de siste 20 minuttene) har jeg ikke sett èn united-supporter som har vært kritiske til laget sitt istedenfor å kritisere dommeren(lite unntak ved seigmann) Dere tapte fortjent. JA, Luiz skulle vært vist ut. Vidic ble korrekt vist ut på klønete vis, og det beste laget vant i dag.

Gratulerer. Håper du får sove godt i natt

Lenke til kommentar

Gratulerer. Håper du får sove godt i natt

Ingen grunn til å gratulere meg, tror du trenger en god natts søvn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...