Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. gangen på rad dommer er med å avgjøre Utd-Chelsea i ligaen.

Sa akkurat det samme for litt siden. Det kan for faen ikke være tilfeldig at Chelsea omtrent bæres på skuldrene til dommeren gjennom hvert eneste oppgjør mot oss.

Det er en farse.

Denne kampen bør ende med uavgjort.

Endret av Stonemeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig at dere legger all skylda på dommeren. Straffen er billig, men OK. Det skulle vært rødt kort, dog. Men Chelsea har vært klart beste siste 30 - så resultatet er helt ok.

Hehe, som om ikke du hadde vært forbanna hvis det skjedde med ditt lag. Men jeg sa tidligere og at vi ikke fortjener å vinne... Men tap, tja, vet ikke helt.

Lenke til kommentar

Alltid alle andre sin feil.

Spillerne skal selvfølgelig ha sin del av skylda. Evra svikter totalt på målet til Luiz og det er mangel på å ta tak i kampen i hele andreomgang. Nani har derimot blitt sparket og dyttet ned i tide og utide uten å få en dritt, Luiz skulle vært utvist og den straffa hadde aldri blitt gitt om det hadde skjedd på andre banehalvdel, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar

Utrolig at dere legger all skylda på dommeren. Straffen er billig, men OK. Det skulle vært rødt kort, dog. Men Chelsea har vært klart beste siste 30 - så resultatet er helt ok.

Hehe, som om ikke du hadde vært forbanna hvis det skjedde med ditt lag. Men jeg sa tidligere og at vi ikke fortjener å vinne... Men tap, tja, vet ikke helt.

Hadde vært forbanna sjæl. Men Chelsea-seier er rettferdig, dere har fått to mål mot dere avverget av pur flaks. Er fortsatt ikke over!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er mer forbanna for at Luiz ikke får rødt kort enn straffesituasjonen. Med et rødt kort inne i bildet er det nok vi som hadde presset på for en scoring i sluttminuttene å kjempet for seier.

Agreed, Sideshow Bob skulle vært utvist .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...