Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

95 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Mine innlegg. En ting er ihvertfall sikkert, hvis United tar seks poeng på de to neste kampene er gullstriden avgjort.

Det er aldeles ikke riktig. United har lagt fra seg poeng mange steder i år, men det blir helt klart vanskeligere om de tar 6 poeng.

Av alle ting må jeg faktisk holde med de blå idag. Liker det absolutt ikke, men er nødvendig for å få opp igjen det mentale i Arsenal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine innlegg. En ting er ihvertfall sikkert, hvis United tar seks poeng på de to neste kampene er gullstriden avgjort.

Det er aldeles ikke riktig. United har lagt fra seg poeng mange steder i år, men det blir helt klart vanskeligere om de tar 6 poeng.

Av alle ting må jeg faktisk holde med de blå idag. Liker det absolutt ikke, men er nødvendig for å få opp igjen det mentale i Arsenal.

Du har kanskje rett :) Kjenner jeg meg selv rett mener jeg nok det samme selv etter at de eventuelt har tatt seks poeng.

Lenke til kommentar

Skjer med Berbatov?

Lurer jeg på også. En vits at han ikke er med og starter. Kan like godt selge han til sommeren, en toppscorer fortjener ikke å varme benken hver gang man er på bortebane eller at man møter en toppklubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...