protoneedhelp Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 jeg kjøpte dunjakka mi for 2 dager siden og den mister dun. Først så trodde jeg at det var bare tilfeldig at det var fjær på genseren min, men det kom hele tiden så jeg regner med at jakka mister dun. Kan jeg gå til den butikken jeg kjøpte og reklamere? eller er mister alle dunjakker fjær? takk på forhånd Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Har dunjakke selv, og jeg har stadig vekk dun på genseren. En kompis av meg har en dunjakke fra The North Face, mister dun den også. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Dere må ha fått feilvare... Har en billig dunjakke fra Swix som ikke har skillt ut dun på snart to år. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Det er relativt vanlig at dunjakker (også de av høy kvalitet) skiller ut litt dun i starten, og etter vask. Både den jeg har fra Mountain Works og den jeg har fra Peak skilte ut litt dun i starten, og ingen av de er feilvare, og de har hvertfall ikke dårlig kvalitet. Men om det er snakk om mye dun ville jeg nok tatt turen tilbake til butikken og hørt hvertfall. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Men problemet er at jeg har revet av prislappen og alle de lappene som henger på jakka da jeg kjøpte den. Er det mulig å gå tilbake til butikken og snakke med dem da? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Det er nok bare en måte å finne ut av det på Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis det er en mangel ved jakken har det selvfølgelig ingenting å si om du har revet av lappene. Da kan du velge mellom å få det reparert, få ny jakke eller heve kjøpet. Om det er en mangel eller ikke må du nesten diskutere med butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå