Gå til innhold

Erfaringer med AC Ryan Essential Playon! HD?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen har erfaring med denne modellen:

AC Ryan Essential Playon! HD

Testet på dinside.no i dag:

http://www.dinside.no/858277/ac-ryan-essential-playon-hd

Evt. andre modeller fra AC Ryan?

Det er 3 ting jeg lurer på:

1. Støtter den virkelig .m4v formatet? Filer rippet på mac med handbrake fra dvd. Speccen sier så men...

2. Hvor enkelt er "brukergrensesnittet"? Er det mulig for en liten på 6 år og bruke det, evt. en bestefar som ikke er for teknisk?

3. Er dette noe og kjøpe eller er det bare mote? Det er helt enkel bruk i et hjem uten wifi eller særlig interesse for nedlastning osv. Er kjent med at det finnes andre modeller som jeg selv ville valgt om jeg ikke hadde en mac mini under tv'en.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det kan jeg godt gjøre.

Gav den til mine foreldre til jul slik at de kan underholde når de er besteforeldre.

Både 4-åringen og 75-åringen ble imponert når jeg "tryllet" og tok DVD platen inn i den lille sorte boxen.

Pent utseende, veldig liten med "harry" fjernkontroll. Kobles til med HDMI eller "3 plugger". Starter på 15 sekunder og i drift er den "lydløs".

La inn diverse filmer, .avi, .m4v, .mp3 og .iso.

AC Ryan er jo kjent og dette er den helt enkle modellen uten nettverk og bittorrent klient. Perfekt for den enkle brukeren.

Menyen er "OK", det er en del bug men de retter feilene fortløpende og i løpet av januar skal alle barnesykdommer være rydden av veien. Husk at den kom like før jul og alt dette ordnes med ny firmware.

Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...