Veltins Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 -------------------------------------------------------------------------------- http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=893177 - for de som har en HF bruker kan følge tråden der. Når jeg skrur på pcen min, så er bakgrunnen svart, og jeg kan ikke gjøre noe annet enn ctrl + alt + delete. Jeg tror det må være userinit.exe, fordi det er liksom 15 userinit.exe prosesser.. Hjelp? Btw, det skjer også i safe mode. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Userinit.exe er den prosessen er som navnet antyder den prosessen som initialiserer brukeren. Det er Winlogon som starter et gitt userinit program fra denne register nøkkelen HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon. Det er userinit som feks har ansvaret for å starte explorer.exe, userinit.exe skal stenges ved fullføring av denne oppgaven. Dette kan jo tyde på flere ting, feil info i registeret, ugyldige exe filer osv. Det enkleste er som regel faktisk å formatere å bare sette Winows opp på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå