TermofiI Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei er det noen her som vet om det går ann og koble to pc'er sammen med vanlig ethernet tilkobling? Skal overføre noen gamle bilder fra den gamle pc'n til den nye. Eller er det en enklere måte? Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_crossover_cable skulle virke, ellers så kan du bruke en switch eller hub sef Lenke til kommentar
TermofiI Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Så hvordan kan jeg finne ut om den kablen jeg har er crossover? Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Pluggene er gjennosiktiger ( alle lederene som får inn i pluggen har forskjellig farge. ser det helt likt ut er det ikke en xover. Lenke til kommentar
TermofiI Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Kan se fire forskjellige farger og fire "hvite" med de fire fargene som striper. Om jeg forstod det riktig så skal det være en crossover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå