IcedInsanity Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg mener at noen av administratorene er korrupt, men det betyr ikke at de er med i en korrupsjon virksomhet, da er det selvfølgelig penger med i bildet. Så hva mener du med korrupte Mods da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg mener at noen av administratorene er korrupt, men det betyr ikke at de er med i en korrupsjon virksomhet, da er det selvfølgelig penger med i bildet. Så hva mener du med korrupte Mods da? Jeg personlig sikter spesielt på Administratorene, jeg har gitt en begrunnelse tidligere i tråden på det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det slik at noen Mods straffer brukere pga følelser og ikke pga strid med retningslinjene da? Eg har ikke opplevd det og ikke noen av de eg har vært/er i kontakt med heller, men du har kanskje opplevd dette? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har knapt opplevd problemer med administratorer, men har vært flere tilfeller med maktsyke og missbruk hos moderatorene. Heldigvis er det lenge siden alle tilfellene utenom et. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Denne tråden forteller kanskje greit hvorfor Tricell har opplevd visse reaksjoner fra "oven".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det slik at noen Mods straffer brukere pga følelser og ikke pga strid med retningslinjene da? Eg har ikke opplevd det og ikke noen av de eg har vært/er i kontakt med heller, men du har kanskje opplevd dette? Flere ganger, jeg har gitt tre gode eksempler på dette, er man upopulær på forumet som for eksempel meg så får man en annerledes behandling, og særlig hvis man har svart tilbake mot en moderator tidligere. Jeg har bare vært her siden juni og har nevnt tre gode nylige eksempler. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har du nevnt dette i tråden om hva du vil si til moderatorene og administratorene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 vg.no sitt forum. At det er mulig skjønner jeg ikke, designet på det forumet er forferdelig! Vel, det er mulig. Når du begynner å lese artiklene på hw.no så vil du forstå at de ikke akkurat er med på å trekke så veldig mange nye lesere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vel, jeg kan ikke fordra en av moderatorene (nevner ikke navn). Men måten h*n oppfører seg på minner meg om en nazi. Og det nytter ikke å snakke tilbake heller, da får jeg bare advarsler fra h*n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har hatt PM samtaler med administratorene angående dette og litt om moderatorene som modererte meg. Jeg har vært frekk mot en moderator en gang tidligere fordi, det var en diskusjon, men så kom det en offtopic seriøs diskusjon dette også, så slettet moderatoren over 30 innlegg som vi hadde brukt mye tid på fremfor å splitte tråden slik at vi får 2 forskjellige diskusjoner. Da kom jeg med en stygg kommentar på dette som beskrev innsatsen hannes som moderator. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Vel, jeg kan ikke fordra en av moderatorene (nevner ikke navn). Men måten h*n oppfører seg på minner meg om en nazi. Og det nytter ikke å snakke tilbake heller, da får jeg bare advarsler fra h*n Har du ikke nevnt det fra noen av de andre? Vedkommende burde kansje fratas stillingen. Endret 14. desember 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Problemene mine med forumet omhandler ikke bare en spesifikk administrator men begge deler. Trusler fra korrupte administrator(er) og dårlig moderering fra moderator(er) er nok til å kalle dette for en bananrepublikk, jeg har flere notater og nærmer meg 50% "Warning" allerede, jeg fortjener den ene straffen. Men ikke resten av de. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det går ann å sende klage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det går ann å sende klage. Slik at selve problemet vedtar og systematisk avviser klagen din? det er bokstavelig talt meningsløst ettersom jeg er opposisjonen sett fra problemets perspektiv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aner ikke hvordan behandlingen av klager foregår og hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Denne tråden forteller kanskje greit hvorfor Tricell har opplevd visse reaksjoner fra "oven".. Forklar gjerne er du snill Syns han sier det på en grei måte, ikke er han frekk..han er misfornøyd med hvordan han har blitt behandlet. Og det han og andre forteller her er ikke noe bombe. Har selv eksempler på dette, men de er mennesker.....og det sier nok. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Brukeren PencilCase som ikke er aktiv lenger hadde en gang et forslag om å opprette en forumdomstol: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=826423&st=0&p=9440551&fromsearch=1entry9440551 Noen som har tanker om hva dette kunne bidratt med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Slik at selve problemet vedtar og systematisk avviser klagen din? det er bokstavelig talt meningsløst ettersom jeg er opposisjonen sett fra problemets perspektiv. Nå er jeg kanskje ikke så troverdig lenger i og med at jeg har blitt moderator, men jeg har hvertfall opplevd at jeg har fått medhold når jeg har klaget tidligere. Hvertfall ved to anledninger. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tricell (og Jason) og alle andre som leser tråden: Det er vanskelig for oss å svare i tråder som denne, fordi vi faktisk har taushetsplikt. Det er stort sett et gode for brukerne, fordi vi ikke slenger med leppa i utide om personlige saker. Men det gir dere brukere en stor fordel av å opprette slike tråder, fordi dere kan kringskaste tildels ubegrunnede beskyldninger mot moderatorer som gruppe eller enkeltpersoner uten at de har mulighet til å svare eller forsvare sitt gode navn og rykte. Det er derfor vi helst vil ha slike saker på epost eller PM, eventuelt i kategorien vi har opprettet for slike klager. Det er ikke for å feie skiten under teppet, men for å hindre at den treffer vifta, som de sier på engelsk. Geir Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hva de skal gjøre er strengt tatt opp til dem, som sagt, det er deres forum, de betaler for det, de drifter det, de bestemmer. Hva de bør gjøre er en annen sak. Men på mine 5 år her har jeg bare vært uenig en håndfull ganger, og et par av gangene løste det seg ved å ta det opp med moderatorene. EDIT: Forumet døde i sted når jeg skulle svare, her er innlegget jeg svarte: For det første, jeg vet at forumet er ikke en rettighet, og at forumet er drevet privat personer. Men det betyr ikke at de skal gjøre hva faen de vil med folkemassene, for det er folkemassene som gjør at forumet blir verdifullt ettersom populariteten økes. Det må ikke være penger i bilde for at vi skal bruke begrepet "korrupsjon", når jeg bruker dette begrepet da sikter jeg særlig på uhederlig som igjen fører til uærlig og dårlig. Og de er slik som beskrevet når de straffer brukere pga følelser og ikke pga strid med retningslinjene. En ordentlig leder bør la seg styre av fornuft og aldeles ikke av føleleser! Dette er Norges nest største forum med over 180,000 registrerte brukere, og da har lederne et vist ansvar for å lede en så stor folkemasse. Endret 14. desember 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå