Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror dette forumet vil fortsette å være den banana-republikken som den er nå selv om han ble en ny moderator. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er bare et forum, ikke Ugland-konsernet vi snakker om. Går nok bra uansett, skal dere se!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er bare et forum, ikke Ugland-konsernet vi snakker om. Går nok bra uansett, skal dere se!! Hvorfor drar du Ugland inn i dette? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor reagerer du så voldsomt på det? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er bare et forum, ikke Ugland-konsernet vi snakker om. Går nok bra uansett, skal dere se!! Hvorfor drar du Ugland inn i dette? Ugland? Å ja, konsernet. Ikke mange i Norge som kan styre noe sånt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Syntes det var hyggelig at L4r5 ble moderator, ble bare overrasket over at enkelte la så mye i det... Derav sammenligningen med Uglandkonsernet (litt andre dimensjoner over det enn diskusjon.no). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det kan da umulig være så vanskelig å drive bananrepublikken videre vell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for all støtte og gratulasjoner. Det kan da umulig være så vanskelig å drive bananrepublikken videre vell? Du har nevnt dette med bananrepublikk flere ganger og i flere tråder, men jeg tar ikke sammenhengen. Kan du forklare litt bedre? 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 han har kanskje en hemmelig fantasi om å styre et land med masse bananer :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) han har kanskje en hemmelig fantasi om å styre et land med masse bananer :!: Feil Det er et begrep som brukes på korrupte diktator regimer i latin-Amerika, hvor den utenlandske handelen har større innflytelse på regimet enn folket selv. Det er et nedverdigende begrep om en nasjon eller et forum. Jeg mener at forumets styre er korrupte. Endret 13. desember 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) men jeg kommer aldri til å bli moderator på dette forumet fordi jeg har et langt "rulleblad". Si ikke det. Det er flere av moderatorene som har hatt advarselslogger med både det en og det andre før de ble valgt ut til tjeneste Det er et begrep som brukes på korrupte diktator regimer i latin-Amerika, hvor den utenlandske handelen har større innflytelse på regimet enn folket selv. Det er et nedverdigende begrep om en nasjon eller et forum. Jeg mener at forumets styre er korrupte. Ah. Sånn å forstå. Må si jeg er av en annen oppfatning egentlig. Vet det blir litt offtopic, men jeg synes det du drar opp er interresant. På hvilken måte mener du at de er korrupte? Mener du de lar seg styre av annonsørenes interresser? Er det modernettverket (Tek.no, Akam, Amobil, Spillverket, hardware.no) du mener sitter med makten? Eller mener du at forumets ledelse lar seg bestikke med personlige godtgjørelser og/eller tjenester? Jeg er bare nysgjerrig. Endret 13. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tricell: Var en dårlig spøk fra meg, vet du ikke mente det positivt Og forøvrig godt og høre det forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fordi jeg er blitt straffet og truet flere ganger av administrator pga en handling som ikke sto i retningslinjene at det var forbudt, de har straffet meg pga følelser og deres personlige kjønnssmessig vurdering fordi mitt innlegg falt i usmak. Eksempler på dette, kommentering av prostitusjon, kommentering av Asiatere, selvforsvar hvor jeg ble straffet og angriperen slapp unna osv. Med dette har jeg lisens til å si at de er "korrupte", og da er begrepet "bananrepublikk" på sinn rettmessige plass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ok, jeg skjønner. Tror ikke vi skal gå dypere inn på det her. Min feil som bad om detaljer. Dog legger jeg merke til at vi er uenig i definisjonen av korrupsjon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 I forbindelse med årsaken da passer ikke korrupsjon inn i bildet, men slik de driver forumet og sperrer og truer brukere for hva som helst kan nesten tolkes som maktmisbruk på Norges nest største forum og da kan jeg kalle de for korrupte ledere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Eller mener du at forumets ledelse lar seg bestikke med personlige godtgjørelser og/eller tjenester? Jeg er bare nysgjerrig. Du er ny i tjenesten så du er unnskyld, men bare vent til du har vært innom "bakrommet". Da vil du få en annen oppfatning av "ledelsen" enn det du har nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er flere her som driver med forskjellsbehandling og favorisering ja, men de fleste av moderatorene og administratrene har jeg opplevd gjør en god jobb. Nå dreier jo denne tråden seg om L4r5 og han har jeg kun sett tre modereringer fra så langt, men mener de har vært gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Administratorene vil kun la innlegg få stå som de liker å se, mens det de misliker blir sensurert, og brukeren blir straffet med karantene og trusler om permanent utestengelse. Det har vi på denne fronten opplevd, denne kanten er kanskje litt upopulær på forumet. De sier at hvis det er noe så ta det på PM, men det nytter selvfølgelig ikke å diskutere med selve problemet. Denne saken skal ikke bli splittet, det vil ikke bli flere innlegg om saken ettersom det er meningsløst. Edit: la til mer informasjon. Endret 13. desember 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har ikke opplevd akkurat det nei. Uansett burde dette spilttes ut og få en egen tråd. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Administratorene vil kun la innlegg få stå som de liker å se, mens det de misliker blir sensurert, og brukeren blir straffet med karantene og trusler om permanent utestengelse. Det har vi på denne fronten opplevd, denne kanten er kanskje litt upopulær på forumet. De sier at hvis det er noe så ta det på PM, men det nytter selvfølgelig ikke å diskutere med selve problemet. Denne saken skal ikke bli splittet, det vil ikke bli flere innlegg om saken ettersom det er meningsløst. Edit: la til mer informasjon. Hvorfor er du her når du synes forumet er så håpløst? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå