sajjo187 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei! Jeg har slektning som vet mitt passord så det er ikke noe vits i å låse pc-en med Win+L. Så jeg lurer på om dere vet om noen programmer som kan låse pcen, og vi kan skrive inn vårt eget passrod (ikke brukerpassordet)? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 hvorfor ikke bare bytte passordet ditt? Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Jo, men da er de nødt til å vite det, men bare glem det, siden jeg har funnet et program. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du er så dum. Passord er for å holde hemmelig, ellers er det ikke noe vits med passord. Si til dem, at det er ditt passord, og du vil ikke at de skal gå inn på bruker.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 hvis de "må kunne det" så ser jeg for meg at løsningen er egen bruker, kansje med sterkt reduserte rettigheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei! Jeg har slektning som vet mitt passord så det er ikke noe vits i å låse pc-en med Win+L. Så jeg lurer på om dere vet om noen programmer som kan låse pcen, og vi kan skrive inn vårt eget passrod (ikke brukerpassordet)? om du klarer det der, så er det jo bare å slå av maskinen og på igjen for å komme rundt den sperren der. Opprett flere kontoer på maskinen..... Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det din private PC, burde du: 1) Skifte passord på brukeren din, og ikke fortelle det til NOEN! 2) Sette passord i BIOS. Da må du skrive inn et eget passord som bare du har hver gang maskinen starter. Dette er for å unngå at de booter opp med Ophcrack og knekker passordet. Er dette en fellesPC som flere skal bruke, så lag flere brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå