Gå til innhold

Fri bruk fra Telenor til 83,- pr mnd i 3 måneder?


Anbefalte innlegg

Ble oppringt i dag av Telenor hvor de kunne tilby fri bruk av ringeminutter, sms og data for kr. 83,- pr. måned i 3 måneder fremover, uten binding. Velger man å fortsette etter 3 måneder får man 500 minutter, 500 sms, og 500 MB for kr. 279,-, eller man kan velge annet abonnement eller operatør.

 

Har problemer med å stole på et så godt tilbud selvom han påstod det ikke var noen skjulte avgifter noe sted. Han sa og at det er kun et tilbud man får når telenor ringer til folk, og ikke noe alle kan ringe og bestille selv.

 

Er det noen andre som har fått samme telefon fra de, og eventuellt har takket ja/ har dette abonnementet? Takknemlig for synspunkter og innspill da jeg er i ferd med å bytte abonnement!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble oppringt i dag av Telenor hvor de kunne tilby fri bruk av ringeminutter, sms og data for kr. 83,- pr. måned i 3 måneder fremover, uten binding. Velger man å fortsette etter 3 måneder får man 500 minutter, 500 sms, og 500 MB for kr. 279,-, eller man kan velge annet abonnement eller operatør.

 

Har problemer med å stole på et så godt tilbud selvom han påstod det ikke var noen skjulte avgifter noe sted. Han sa og at det er kun et tilbud man får når telenor ringer til folk, og ikke noe alle kan ringe og bestille selv.

 

Er det noen andre som har fått samme telefon fra de, og eventuellt har takket ja/ har dette abonnementet? Takknemlig for synspunkter og innspill da jeg er i ferd med å bytte abonnement!

 

Nå var jo ikke dette tilbudet bedre enn hva andre tilbydere har (One Call, Tele2, Chess og Ludo), så tilbudet er helt sikkert reelt.

Lenke til kommentar

Ble oppringt i dag av Telenor hvor de kunne tilby fri bruk av ringeminutter, sms og data for kr. 83,- pr. måned i 3 måneder fremover, uten binding. Velger man å fortsette etter 3 måneder får man 500 minutter, 500 sms, og 500 MB for kr. 279,-, eller man kan velge annet abonnement eller operatør.

 

Har problemer med å stole på et så godt tilbud selvom han påstod det ikke var noen skjulte avgifter noe sted. Han sa og at det er kun et tilbud man får når telenor ringer til folk, og ikke noe alle kan ringe og bestille selv.

 

Er det noen andre som har fått samme telefon fra de, og eventuellt har takket ja/ har dette abonnementet? Takknemlig for synspunkter og innspill da jeg er i ferd med å bytte abonnement!

 

Nå var jo ikke dette tilbudet bedre enn hva andre tilbydere har (One Call, Tele2, Chess og Ludo), så tilbudet er helt sikkert reelt.

Hva begrunner du det med da, at det ikke er billigere enn de andre? Har ikke One Call, Tele2 og Chess 199,- pr måned da? Her er det snakk om kr. 83,- pr måned? Og uten binding tilsier det i utgangspunktet at man kan velge andre operatører etterpå. Ikke for at jeg "fremmer" Telenor - er bare nysgjerrig på synspunkter eller faktaopplysninger folk sitter inne med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg blir vel halshugd for å ta opp dette for søttiellefte gang, men det som avgjør hva som lønner seg av disse super tilbudene er hva det koster å ringe til alle norske nummer som begynner med 0 eller 8. DET koster penger, det.

Lenke til kommentar

Hmmmm.... vet ikke om forbruket mitt kan sies å være lavt. Har Talkmore fastpris og bruker alt fra 400 til 1500 ringeminutter hver måned, og sms ligger mellom 200 og 400. Data er ikke noe å snakke om ennå før det dukker opp en HDH ;)

 

Men det er tydeligvis bare jeg som har fått telefon fra Telenor da eller? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...