Norgesmannen-Erlend Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hei, jeg er en gutt på 14 som besilte en pakke fra kondomeriet, jeg søkte litt på nettet da jeg kom over: Hoppla!Hander man fra Kondomeriet er det ganske så "trygt". Du får en sms fra posten om når pakken kan hentes på postkontoret, så slipper man styret med å vente på en pakkelapp...Avsender står som "GPN" men posten får se at det er Kondomeriet som skal ha pengene. Uansett; de har sett mer enn èn pakke fra oss før... ;)Betaler du med kort sparer du 50 kr i porto og slipper å betale på postkontoret. Da er det bare å si koden og få pakken utlevert.PS; Vil bare minne om at det er 18års aldersgrense for å handle på nett i Norge. Ikke for at man kjøper sexleketøy, men fordi man handler over internett og ikke er myndig. (Ville bare fortelle det i tilfelle noen har lyst til å bestille men ikke er gamle nok)Ha en flott dag!!Hilsen Kjersti Når jeg skal hente pakken på postkontoret, sjekker de at jeg er over 18 da? Endret 14. desember 2010 av Norgesmannen-Erlend Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei! Problemet er om de ikke tar postoppkrav, og dermed må betale med VISA. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er feil det hun skriver. Det er lov å handle på nett, men butikken kan ikke sette umyndige i gjeld. Så hvis du ikke har penger, kan ikke butikken kreve det. Butikken kan selv nekte deg å handle hvis du er under 18, men norsk lov gjør ikke det. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Ok, de tok betalt med postoppkrav Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da trenger du hverken å være 18 eller betale med VISA. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis du har lyst på Visakort som funker på nett, kan du skaffe deg kort i Nordea eller DnBNOR. Lenke til kommentar
Gjest gutt 19 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jasså ung gutt, hva for noe digg har du kjøpt da? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jasså ung gutt, hva for noe digg har du kjøpt da? Oppfør deg, da. Måtte være gjest for å tørre Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jasså ung gutt, hva for noe digg har du kjøpt da? Fleshlight Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jasså ung gutt, hva for noe digg har du kjøpt da? Fleshlight Skal ikke ødelegge stemningen, men Fleshlight er egentlig jævlig dårlig med tanke på kor sinnsykelig mye annet bra det finnes på markedet. Synd du er 14 og ikke har VISA fordi dette må bestilles fra tyskland (som får det fra Japan). Ta og søk på Meiki Maria Ozawa, og kanskje du har en storebror som bestiller noe slikt for deg. Omochadreams leverer til oss i Norge (Toydemon er partneren). Lover deg, det å bruke en Maria (eller andre sverger til Meiki Zhang Xiao Yu, også kalt Choo Shuu U noen plasser, denne er trangere ) er på nivå med ekte fitte, og mye bedre enn en utpult en. Plasser denne mellom dynen og har du en laptop foran deg er det orgasmebrøl så far får mat i halsen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Man kan få VISA når man er 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg