fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hvar det ikke du som fikk kjeft av skole læren så skøyt du ned 100 stk fly? jeg så det på dagbladet.no Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det blir for meg uten tvil å finne en slik drømmeøy hvor himmelen er like krystallklar og blå som vannet, som er svalt, rolig, grunt og fargerikt Jeg husker jeg fant et klipp av en sånn paradisøy midt i eksamenstiden på andreåret vgs og jeg satt å så på det i flere timer til sammen, og spilte det om igjen kontinuerlig. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hvar det ikke du som fikk kjeft av skole læren så skøyt du ned 100 stk fly? jeg så det på dagbladet.no skaut læreren etterpå og Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 må holde meg laaaaaaaaangggggggtttttttttt unna deg vil ikke ha flyet mitt skyt ned eller huset mitt bomba av deg Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg skal til tibet og gjøre meg fet. err bli munk Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 kan bli skummelt ja Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 kan bli skummelt ja Så går du i militæret a? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 første opptak var i starten av desember, kom igjennom der, nå er neste opptak neste helg og siste i sommer en gang! Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det blir for meg uten tvil å finne en slik drømmeøy hvor himmelen er like krystallklar og blå som vannet, som er svalt, rolig, grunt og fargerikt Jeg husker jeg fant et klipp av en sånn paradisøy midt i eksamenstiden på andreåret vgs og jeg satt å så på det i flere timer til sammen, og spilte det om igjen kontinuerlig. www.neckerisland.com? Min drøm, uoppnåelig som den er, er å slå meg ned på en øy(mulig neckerisland ?) alene med drømmedama, med alt vi trenger for resten av livet. Bare glemme alt av sorger og bekymringer, og leve livet! med hyppige besøk til resten av verden selvfølgelig. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Liker du militæret ? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 funker fett det, åssen d ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Bare tenkte for jeg har lyst og gå i militæret i noen år EDIT: tråden har blitt intervju tråd Endret 4. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 da blir vi snart bomba av en moderator 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Men nok med off tropic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå