Gå til innhold

Har du en drøm du ikke gir opp?

metalmetal

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er flere "drømmere" der ute som har et nesten umulig mål i livet sitt som de ikke gir opp? Fortell gjerne litt om det.

Mitt mål:

Å leve av musikk. Jeg er en gitarist/komponist som har brukt en stor del av livet mitt på å lage musikk(ofte sykt mange timer om dagen). Jeg har til nå lagd over 500 sanger for bandet jeg spiller i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det er fint med drømmer :)

Min drøm er å finne med et "paradis" (Cabo, Hawaii osv)og bare bo der i noen år. Bo en liten leilighet/hytte og drive en restaurant/bar ved stranden. Bare ta livet med ro!

Har også en teit drøm om å vinne 1 million på et flaxlodd, haha... kjøper meg flaxlodd nå og da, like moro hver gang!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en drøm om å bli proff fotballspiller.

Laget jeg vil spille på er Barcelona,

og jeg vil glede alle mennesker, :new_woot:

for jeg vet at jeg har talent og potensiale til å bli noe stort!

Jeg drømmer hele tiden,

Drømmer om "drømmedama"

Drømmer om hva jeg skal bli når jeg blir stor.

Hva jeg skal gjøre neste år utdanning osv

Jeg kommer aldri til å gi opp mine drømmer, uansett hvor usansynlige de er.

Endret av AllmenPåbygg
Lenke til kommentar

Spør du meg om drømmer så er vel jeg drømmeren selv :p jeg kjenner meg mest igjen i drømmen til trådstarter, jeg spiller ikke gitar da, mitt instrument er keyboard/piano, er selvlært og har over 200 prosjekter; over 100 bare i løpet av 2010! :D hovedvekten har vært på instrumentale melodier som jeg lager i komponeringsprogram, men har i år lagt mer og mer vekt på sanger, litt på norsk og litt på engelsk. Har til og med vært så nerdete at jeg har listet opp en Topp100-liste med egenkomponert på hjemmesiden min :Dwww.dronjom.tk - hvis noen er interessert nok til å høre. Har ikke så mange besøkende i og med at ikke mange vet om musikken min. Drømmer om å leve av det, sitter gjerne flere timer om dagen hvis jeg får tid, må liksom lage noe nytt stadig.

Vi skulle jo kanskje starta en egen nettside med musikk laget av uproffe musikere sånn som meg og trådstarter med fler, kunne sikkert dukket opp mye interessant der. Men så har vi jo urørt og myspace da, de har vel kanskje patent på denne ideen. Men dersom den nye regelen er at musikere som har platekontrakt e.l. ikke kan være medlem av denne musikksiden? Lage en Topp10-liste med bare musikk fra ukjente.

Jeg har også andre prosjekter på gang som jeg drømmer om å få til noe med en gang også da. Oppfinnelser og spillkonsepter og sånn. Jeg sendte et lotterikonsept til Norsk-tipping og til Betsson for et drøyt år siden, og fikk svar at de syntes det var svært interessant, og Norsk-tipping sa jeg måtte være forberedt på at det kunne bli møte om saken. Men så har det liggi litt på is nå. Jeg liker å fundere over litt nyskapende ting. Jeg vil heller bli rik på en oppfinnelse eller musikk enn å vinne i lotto iallfall. Dvs, jeg har tenkt sånn at hvis jeg først skulle vinni 40 millioner eller noe i lotto så ville jeg hatt en å dele det med, altså at vi hadde sendt inn samme tall/vinnerrekke. Prøver å spille med kamerater. Tør liksom ikke vinne alene :p

Apropo når vi først er inne på drømmer så trur jeg ikke det finnes et menneske i verden som drømmer mer om nettene enn meg! Jeg har fått inspirasjoner til ideer i drømmer, samt et par melodier som har blitt til i drømme til og med, og det er ganske kult :D

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...