e(XP)erience Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vil denne å holde liv i pc'n min? ASUS A7V8X + XP2400(Kjølt med Thermaltake Volcano 11) To Seagate Barracuda 80GB + Samsung 160gb Ati Radeon 9500PRO Sunbeam Rheobus(har 4 vifter koblet til nå) Katode sett, en inverter og to stk. katoder CD-Rom og brenner Lydkort og nettverks kort Det er vel alt. Har nå en Chieftec 360W PSU som virker litt svak for systemet mitt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 er ikke helt sikker, men virker som den forsyninga di nå holder.... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 er ikke helt sikker, men virker som den forsyninga di nå holder.... Jo det er ganske sikkert. Selv om den Enermaxen der bare er 353W så gir den nok strøm der du trenger det. Spesiellt 12v. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Selv om den Enermaxen der bare er 353W så gir den nok strøm der du trenger det. Spesiellt 12v. Akkurat, jeg trenger strøm. Så nå er den bestilt! Den Chieftec PSU'n leverer jo 17A, som nå viser seg å bli litt ustabilt. CPU vifta's turtal blir regulert stadig opp og ned av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå