Riot™ Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei hei. Nettopp fått kabinettet mitt og ser at der ikke er noe å feste viftekontrolleren på. Den henger løst akkurat nå for å si det slik. Hva gjør jeg? Vurderer å prøve å finne på noe lurt med noe isoporbiter men den sitter da ikke noe godt fast med det. Bare litt. Setter stor pris på tips. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Går det ikke an å skru inn en skrue? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Da må jeg drille hull igjennom metallet i holderen rundt 5.25" bay'en. Prøvde nettopp å sette noe utenpå sidene på den (kontrollpanelet) og den står nå ganske fast. Meget greit. Noen kompromiss må man ta for å velge et stillere kabinett enn Obsidian 8. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hmm.. Jeg hadde P182 før, og der mener jeg det var braketter til 5.25 slottene. I disse var det skruehull.. Er det ikke sånn på P183? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå