Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun var på kompisen min - jeg er sur på både han og henne

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Hei

Har vært i lag med en jente i ca 3 mnd nå, og jeg sliter med noen tanker angående fortiden hennes.

Det er det første forholdet begge har vært i, vi er ca 20 begge to.

Hun er min første sexpartner, jeg er hennes andre, og det er her jeg sliter med.

Våren 2009 var hun og en kompis av meg (en god en sådan) på flørteren. Det endte opp med at de havnet i sengen sammen én gang, og etter det brøt de kontakten (jeg vet ikke hvorfor). Det var da hun mistet jomfudommen, mens kompisen min er rett ut en rundbrenner.

Jeg reagerte ikke noe på dette, fordi jeg på dette tidspunktet ikke kjente henne.

Så på sensommeren i år ble vi litt bedre kjent, og det endte opp med at vi ble i lag. Vi har det ellers fint i lag, og jeg er glad i henne og har det bra når jeg er sammen med ho. Men når jeg er alene over en lengre periode (jeg studerer 1 time unna), så tenker jeg mye på at hun og kompisen min var sammen.

Jeg har snakket litt med henne om det, og hun sier det var greitt å bare få første gangen unnagjort. Jeg trodde lenge at de begge var drita når det skjedde, men det viste seg at de var klinkende edru. Dette ble enda mer for meg å tenke på.

Hvorfor tenker jeg på dette? Altså, jeg vet jo at jeg gjennom hele resten av livet med 99% sannsynlighet komme til å bli i lag med jenter som har hatt både en og flere seksualpartnere før meg, og at det er bare tullete av meg å bruke energi på det. Men likevel tenker jeg mye på dette.

Det har også ført til tanker om at jeg har lyst å slå opp, men det har jeg egentlig ikke lyst til av noen annen grunn enn akkurat denne.

Jeg har også utviklet litt sinne mot kompisen min, fordi han brøt kontakten etter at de låg sammen. Samtidig er jeg litt sur på dama fordi hun hadde en "greit å bare få det unnagjort"-mentalitet.

Vet egentlig ikke helt hva jeg spør om, jeg bare måtte lufte tankene litt... Men om noen har noen råd til hvordan jeg skal takle tankene og gå frem videre, så mottas de med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør se på dette som fortid. Glem hele greia, det er ikke noe å henge seg opp i.

Du forteller dere har det bra sammen, er det da virkelig verdt å slå opp bare fordi kompisen din og nåværende kjæreste hadde sex for godt over 1 år siden ?

Fokuser heller på at dere er sammen nå , gjør det beste ut av forholdet , ikke plag kjæresten din med ting som har skjedd for lenge siden , og som ikke har noe verdi lenger

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ja, jeg er egentlig fullt klar over det du sier. Det er ikke noe jeg burde henge meg opp i, men det er likevel vanskelig å la være. Tror det hadde vært lettere å takle/glemme om det hadde vært en jeg ikke kjenner og har kontakt med, og som jeg vet ikke flyger på alt og alle.

Men er dette noe jeg bør snakke med henne om, eller bør jeg bare prøve å fortrenge hele greiene?

Lenke til kommentar

Ikke skyll på henne fordi kompisen din er et tøs.. Han snakke sikkert rennende bullshit for å få henne i seng ( jeg kjenner typen for jeg er slik selv, mohaha ) og hun hadde sikkert en dårlig dag og tenke jaja jeg får vel prøve sex lizzm.. thats it, så lite som det... Sier seg jo selv at desto mer du går rundt og funderer på dette så vil du bare fylle mer og mer på tanken å så blir det et søl som du senere må vaske bort med plumbo.. liksom bare ta en /care og nyt kvinnen.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt2221

Skjønner hva du mener egentlig :) Synes heller ikke det er lett å tenke på at damen hadde sex med over 6 (Hun vil ikke si hvor mange, men vet om 6 stykk)gutter før vi ble sammen, da jeg selv var jomfru og nesten 20 når vi ble sammen. Tror ikke det er smart av meg å prøve å finne ut hvor mange hun har ligget med, fordi jeg sikkert kommer til å tenke enda mer på det. Uansett, er jo sant i det de andre sier, har ikke så veldig mye å si egentlig, det sies at den første gangen er vond uansett, for jenter. Men ja, vondt å tenke på det for mye ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Så lenge det ikke er noe mellom dem nå og at de er ferdig med saken. Så er det ikke noe særlig og tenke på tror jeg. Å være sur på henne er vel ikke veien å gå.

Saken snur seg selvfølgelig annerledes om de fortsatt har følelser for hverandre enda. Da blir saken litt annerledes, men hvis det ikke er noe mellom dem, så er det nok ikke noe problem eller noe å tenke på.

Hehe. Skulle tatt seg ut om man ble sammen med en dame som hadde barn også skulle gutten være sur fordi at damen hadde laget barn med en annen mann.

Man hører jo selv hvor dumt det høres ut.

Å være sur på han er vel heller ikke veien å gå hvis du og kjæresten din ikke kjente hverandre da det skjedde. Så jeg tror du skal være glad for den tiden dere har sammen og glemme hele den Sex greie som hadde skjedd før dere ble sammen.

Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar

Samtidig er jeg litt sur på dama fordi hun hadde en "greit å bare få det unnagjort"-mentalitet.

Det er da en nokså normal mentalitet? Jeg hadde mentalitet min første gang fordi jeg visste det kom til å bli dårlig (noe det var første gangen min) Så can't blame her. At det finnes rundbrennere er noe man bare må akseptere dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...