Gå til innhold

Oppgradering av PC

Anbefalte innlegg

Hei, for et par år siden kjøpte jeg meg ny pc og dette er hva jeg har nå:

1 stk. Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU

1 stk. MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3 - Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit

1 stk. FOX+ X38A Digital Life DDR2/DDR3 -S 775 3xPCIex16, 2X1394a, 6XSATA, 2XeSATA, 7.1

1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz

1 stk. Kingston Value Ram 4GB 800MHz DDR2 PC2 6400 Kit m/2stk matchede 2GB CL5

1 stk. Western Digital 640GB S-ATA II 7200 RPM Caviar Special Edition 16MB cache

1 stk. Club3D HD4870 OC 512 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV770 XT, GS800 MHz, 2xDVI,HDMI

1 stk. Netgear WPN311IS rangemax PCI WIFI Trådløst nettverkskort for PCI 54mbps

så tenkte å oppgradere litt, skal ikke bruke veldig mye men lurer litt på hva jeg bør starte med å kjøpe /bytte ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det høyere ytelse i spill du er ute etter? isåfall er det skjermkort som antagelig er tingen, det du har nå, og hovedkortet ditt støtter crossfire, så billigste løsningen er vel å kjøpe ett til og sette opp CF

dersom det er generell høyere ytelse i ikke3D applikasjoner du er ute etter kan du vurdere å oppgradere til en 4 kjernersprosessor og kansje litt mer/raskere ram

Lenke til kommentar

Henger meg på SirAmp her, og hvis du liker å gjøre så mye samtidig hvorfor ikke smelle til med ett skjermkort med eyefinity og ett oppsett med 3 skjermer. Så har du en skjerm til å se favorittfilmen/serien en annen til å spille CSS or what not. Mens du bruker 3 skjermen til Pr0n eller whatnot ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...