sommy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 har leita på hardware.no men finner bare swicher,,, noen som kan linke til en billig hub? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror du kommer til å slite litt med å finne en hub.. Jeg kan sikkert finne noe gammelt liggende på jobben om du vil ha. Men hvorfor i allverden vil du ha hub istedenfor switch? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du må nok ut på diverse bruktmarked for å finne HUB-er. Men hvorfor du skulle trenge en HUB i stedet for en switch lurer jeg også på. Lenke til kommentar
sommy Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 trenger det til packet sniffing mellom utstyr, for debugging av remote hardware, alternativet er at eg router alt gjennom en maskin men det blir litt mer arbeid en bare og bare sette opp en hub. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvor mange porter må den ha? Så kan jeg se om jeg finner noe gammelt på jobben. Lenke til kommentar
sommy Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Hvor mange porter må den ha? Så kan jeg se om jeg finner noe gammelt på jobben. hadde vert kjempe bra om du klarte det ja holder me en 4 til 6 porters. sender adressen på pm når eg hører fra deg Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har prøvd å finne. Men service avdelingen vår hadde en stor opprydning for et par mnd siden, og da tror jeg de siste hubbene gikk i bøtta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå