sdf123 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har rotet fram mitt gamle CM 01/02 Her står det forresten forklart hvordan du kan få lastet det ned gratis: Championship Manager 01-02 er blitt freeware / gratis Og lurte på er det andre som spiller dette? Jeg har googlet en del for å lete etter godkjøp av spillere, og funnet MAXIM TSIGALKO som skal være det ypperste å kjøpe uansett klubb du er manager for. Men når jeg oppretter et nytt spill, velger England og at jeg skal være Man Utd, så finner jeg ikke spilleren når jeg søker etter han? Må jeg velge absolutt alle landene når jeg oppretter et nytt spill? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) CM 01/02 - Ingen over, ingen ved siden. Jeg har ikke spilt managerspill siden dette. Husker jeg brukte update til dette i flere år, istedenfor å spille CM4 og etter hvert FM. Jeg var helt hektet, og det er litt av grunnen til at jeg ikke prøver å like FM den dag i dag. Har spilt det noen ganger, men klarer ikke å bli like hekta som det jeg var på de gamle CM-spillere. Kanskje like så greit. Prøvde CM 01/02 for et par år tilbake, men fikk bare opp "error" hver gang jeg startet en ny sesong. Spillet funker sikkert uten update, men det kan ikke være noe spesielt morsomt å spille da. Litt oppdatert burde det være. Maxim Tsigalko ble ikke noen "hit" da jeg spilte spillet, men kanskje han var en ordentlig hit på en av de mange updatene som kom til spillet? Eller vet du om han var en hit fra starten av? Anbefaler deg å lete etter nyeste update. (spent på hvor ny den er) Endret 15. desember 2010 av Magiii Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Her kan du laste ned oppdateringer, taktikker, grafikk og lyd forbedringer og diverse patcher. http://champman0102.co.uk/forum/forum.php Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sjæl! Managerspilla ble aldri like bra etter cm0102. Off the top of my head: tsigalko, to madeira, chiotis, aghahowa, ibrahim said, weal reyad, cherno samba, nikiforenko, milevskiy, harasimowicz. Tror nesten jeg må spille det igjen snart^^ Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Aaaah Cherno Samba <3 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Spiller det om dagen faktisk Cherno samba blir kjøpt med engang som alltid ;D Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Blåser litt liv i denne igjen, siden jeg enda ikke er lei dette spillet. Noen andre fans? Det er et relativt stort nettverk av folk som er opptatt av denne utgaven av CM. Det kommer stadige oppdateringer av både databasen og det rent tekniske (patcher osv). Jeg limer inn to bilder av hvordan spillet kan se ut i siste "versjon". Ikke like bra grafisk som FM, sant nok, men det er ikke så aller verst (til å være fra 2001!!)? Hele spillet, oppdateringer, patcher osv. kan lastes ned gratis og lovlig fra forumet http://www.champman0102.co.uk. Anbefaler å ta turen innom! Endret 4. juli 2014 av #97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå