Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

komplett.no ordner opp..

Anbefalte innlegg

--- komplett.no har ordnet opp, og jeg takker for dette ----

Jeg bestilte en komplett pc hos komplett.no for to uker siden. Når jeg mottar pcen ser jeg at dekselet som dekker vifta i fronten på kabinettet har defekt oppheng.

Dette er et løst deksel som ligger øverst i esken på Corsair kabinettet.

Jeg sender en mail til komplett hvor jeg spør om de har muligheter for å sende meg et nytt slikt deksel da kabinettet ellers er helt fint. Får som svar at de ikke har slike deksel løst, men om jeg søker retur er det mulig returavdelingen har dette.

Jeg søker retur, får et returnummer osv. Men får beskjed om å sende inn hele pakken da de ikke har slike deksel løs. Jeg sier videre at det kun er dekselet som er defekt, og om det holder at jeg bare sender dette inn. Dette er for komplett.no helt umulig, da de sier de ikke har dekselet løst. Har nå sendt de 5 mailer hvor jeg forklarer at de kan sprette en komplett pakke å plukke et slikt deksel fra den nye esken, og legger tilbake mitt defekte deksel, da har de en komplett pakke. Men dette vil de ikke gå med på.

Jeg tror det hele skyldes latskap fra returavdelingen til komplett, da de nok trenger en komplett vare for å få kreditt mot Corsair men ikke orker å åpne en ny eske for å bytte et defekt deksel mot et nytt.

Har selv jobbet i varehandelen i over ti år, og vært borti hundrevis av saker som minner om denne, men aldri opplevd at dette må løses på den vanskeligste måten.

--- Komplett har løst saken, og jeg takker for dette---

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv opplever jeg noe samme med ps.no, var ikke enkelt å få ny programvare til bluerayspiller til pc, når programvaren som fulgte med ikke støttet blueray. Kjøpte en blueray spiller til pc.

Så ja, at butikkene er vanskelig i dette tilfelle, er vanlig i dagens tid, fleste selgere lever jo av å selge dårlige produkter, som kundene blir misfornøyde over, når man skal klage, merker man svarene man får, sier at kunden er useriøst, fordi man klager over små feil, og selgerene beklager å ha feilinformert kjøperen.

Selgeren anbefalte å sende hele bluerayspilleren med programvaren å få pengene igjen, men da må måtte jeg velge riktig frakt for å få refundert utgiftene.

Snakk om 100 kr i prisavslag var ikke mulig.

Hvorfor skal man da kjøpe et produkt, hvis man skal returnere det 3-5 dager etterpå?

Blir jo som å kjøpe en bil som mangler, ratt også anbefaler bilselgeren å returnere hele bilen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Selv opplever jeg noe samme med ps.no, var ikke enkelt å få ny programvare til bluerayspiller til pc, når programvaren som fulgte med ikke støttet blueray. Kjøpte en blueray spiller til pc.

Så ja, at butikkene er vanskelig i dette tilfelle, er vanlig i dagens tid, fleste selgere lever jo av å selge dårlige produkter, som kundene blir misfornøyde over, når man skal klage, merker man svarene man får, sier at kunden er useriøst, fordi man klager over små feil, og selgerene beklager å ha feilinformert kjøperen.

Selgeren anbefalte å sende hele bluerayspilleren med programvaren å få pengene igjen, men da må måtte jeg velge riktig frakt for å få refundert utgiftene.

Snakk om 100 kr i prisavslag var ikke mulig.

Hvorfor skal man da kjøpe et produkt, hvis man skal returnere det 3-5 dager etterpå?

Blir jo som å kjøpe en bil som mangler, ratt også anbefaler bilselgeren å returnere hele bilen.

Det er helt vanlig at man man må kjøpe ekstra programvare for å spille av BD- og DVD-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...